Brinner du för att ge support och engagera dig i t

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att ge support och engagera dig i tekniska frågor? Som IT-support hos Tradedoubler får du göra just det!

I din roll som IT-support får du arbeta med unik teknik och flera system för att hjälpa digitala marknadsförare spåra sin försäljning på nätet. Tradedoubler har, genom sin marknadsledande teknik, byggt upp ett stort nätverk av publicister och annonsörer vilka du kommer arbeta tätt ihop med. Här väntar stort ansvar och en möjlighet att bli expert inom området. Du kommer dagligen vara i kontakt med kunder som tex HP, Microsoft och Philips samt flertalet publicister bl a stora bloggare och influencers.

VI ERBJUDER DIG

• Ett framgångsrikt och fartfyllt företag som tillhandahåller en unik teknik för Performance Marketing och spårning
• En central och uppskattad roll med daglig kundkontakt
• En möjlighet att i en varierad roll bredda och fördjupa din kompetens inom IT

DET HÄR GÖR DU HOS OSS

Som IT-support ansvarar du för teknisk implementation och support mot nya samt befintliga kunder och publicister. En stor del av rollen är att säkerställa att tekniken fungerar i alla våra samarbeten. Detta innebär att du kommer:

• Jobba med tekniska och skräddarsydda implementationer av nya kunder
• Löpande teknisk support av spårningar och API:er
• Projektleda tekniska uppdateringar´
• Product feeds/strukturerad data: XML, CSV & JSON

 

Utöver detta kommer du att identifiera kunskapsbehov hos kund och kollegor och guida nya kunder för att säkerställa bästa möjliga installation.

DITT TEAM OCH ARBETSPLATS

Arbetsplatsen kännetecknas av samarbete, högt i tak, fart, fokus och ambition. Du kommer sitta centralt i Stockholm på det trivsamma huvudkontoret i Spårvagnshallarna. Här finns ca 70 kollegor som alla hälsar dig varmt välkommen.

MER OM DIG

För att komma till din rätt i rollen ser vi att du är teknisk och serviceinriktad med genuint intresse att ge bästa tänkbara service såväl internt som externt. Förmodligen har du jobbat i en supportroll tidigare, antingen som teknisk support eller i en kundservice-funktion.

Det är en fördel med tidigare erfarenhet av HTML och Microsoft CRM. Excel är ett krav. Ett intresse för analys och erfarenhet av e-handel/e-commerce är meriterande. Då våra kunder finns både i Sverige och utomlands, så måste du kunna kommunicera obehindrat på både svenska och engelska.

SÅ HÄR FÅR VI KONTAKT
I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 20 maj 2019

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

3rd Line Specialist

3rd Line Specialist

26 april 2024

9 maj 2024

Helpdesktekniker till Mölndals stad

Helpdesktekniker till Mölndals stad

8 maj 2024