Brinner du för att möta kund och ge service i världsklass?

Brinner du för att möta kund och ge service i världsklass?

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och skapa hem för bättre liv idag och imorgon? Vi söker en vikarierande kundkoordinator, som vill bli en del av vårt kundcenter där du kommer att arbeta tätt tillsammans med dina kollegor såväl inom teamet som med övriga funktioner i bolaget. Lockas du av hitta lösningar och smarta arbetssätt samtidigt som du drivs av att skapa goda kundmöten? Då är det här tjänsten för dig!

Arbetsuppgifter
Som Kundkoordinator arbetar du med alla inkommande ärenden oavsett kanal. Du ger råd och vägleder våra kunder samt hanterar, löser och besvarar inkommande frågor. Du blir en nyckelperson för HFAB såväl externt som internt. I rollen kommer du ta emot, handlägga och återkoppla i ärenden från våra kunder och du kommer även att ärendehantera inkommande fel- och serviceanmälningar.

Egenskaper och kvalifikationer
För att trivas som Kundkoordinator ser vi att du är van att möta kund och att arbeta lösningsinriktat. Du har tidigare erfarenhet från servicebranschen och är van vid att möta kunder via telefon, mail och i personliga möten. Då vi handlägger fel- och serviceanmälningar ser vi gärna att du har ett intresse och en förståelse för fastighetstekniska frågor. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och ansvarstagande. Du inspireras, motiveras och drivs av att ta aktiv del i utvecklingen av vår roll och vår funktion. Du är en lagspelare och har lätt för att skapa goda relationer.

Du har gymnasieutbildning samt god datavana och kunskap i Office-paketet. Meriterande är erfarenhet av arbete med att från systemstatistik och annan information jobba med förbättringar av system samt arbetssätt inom kundservice. Du uttrycker dig mycket väl på svenska i både tal och skrift. Meriterande om du behärskar engelska i tal och skrift.

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet, möjligheten att bidra till verksamhetens utveckling och arbetsglädjen på jobbet. 

Tjänsten är ett vikariat på 6 månader med tillträde omgående.

Är du den vi söker - välkommen med din ansökan! Vi rekryterar löpande, sista ansökningsdag den 26 oktober 2022.

Halmstads Fastighets AB är ett allmännyttigt bostadsbolag. Det betyder att vi ska vara till nytta för hela Halmstad, både dagens invånare och kommande generationer. Vi ägs av Halmstads kommun och har cirka 130 medarbetare som tillsammans ansvarar för drygt 10 500 lägenheter och lokaler. Vår storlek gör oss till en viktig samhällsaktör med ett ansvarsfullt uppdrag. Det kräver att vi tänker nytt och hållbart oavsett vilken arbetsuppgift vi har. Vill du vara med? Skicka in din ansökan redan i dag.

Vi undanber oss all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av rekryteringsannonser.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lennart Svensson, Fastighetsutvecklingschef
070-306 28 55
Viktoria Hägg, HR-chef
035-138321
Per Lidetun, Distriktschef
035-138420
Mikael Olsson, Facklig representant - Fastighetsanställdas
035-140230
Jonas Stark, Ekonomichef
035-138404
Carin Ottosson, Affärsområdeschef Lokaler
035-13 83 65
Jonas Stark, Ekonomichef
035-13 84 04
Viktoria Hägg,

Carin Ottosson, Distriktschef
035-13 83 65
Malin Paulsson, HR-koordinator
035-138388

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Halmstads Fastighets AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 oktober 2022
  • Ansök senast: 26 oktober 2022

Besöksadress

Fredrik strömsgata 6
None

Postadress

Fredrik strömsgata 6
Halmstad, 30102

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

3 juni 2024

Customer Onboarding Manager

Customer Onboarding Manager

3 juni 2024