Business Processing Advisor

Business Processing Advisor

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr.
Läs mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
Bli del av en öppen och dynamisk arbetsplats där professionell och personlig utveckling står högt på agendan. Till vår kund, som är verksam inom finans, i centrala Umeå söker vi nu en handläggare för avtalshantering.

Du kommer anställas som konsult via Clockwork och uppdraget väntas starta i början av augusti och löper i 12 månader. För rätt person finns goda möjligheter till förlängning eller fast anställning hos vår kund.

Arbetet som konsult på Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i det svenska teamet där du främst arbetar med hantering och kontroll av inkommande avtalsdokumentation enligt uppsatta riktlinjer. I arbetet är service och support till våra externa samarbetspartners och interna kunder en naturlig del av vardagen. Du agerar många gånger spindel i nätet och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer förutom validering av dokumentation även innefatta ärendehantering via mail och telefon.

Din profil
Som person är du serviceinriktad, flexibel och en duktig problemlösare. Du har en god administrativ förmåga, samtidigt som du kan kommunicera väl både i tal och skrift på svenska och engelska. Vidare har du en positiv attityd och är en lagspelare som trivs med att interagera med andra och ge en god service. Du har en detaljmedvetenhet, sinne för struktur och är effektiv i ditt arbete.


Kvalifikationer
• Du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, kund- och/eller leverantörsreskontra
• Du har tidigare erfarenhet av kundservice
• Du har god datavana
• Du trivs med att arbeta i ett team
• Du är strukturerad och effektiv i ditt arbete
• Du behärskar svenska och engelska väl i både tal och skrift
• Om du har tidigare erfarenhet från bank/finans är det meriterande

Ansökan
För mer information är du varmt välkommen att kontakta Konsultchef Jennifer Åström Gustafsson, via tfn: 0733-51 27 14. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så ansök därför snarast möjligt via www.clockworkpersonal.se. Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Umeå AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 maj 2022
  • Ansök senast: 5 juni 2022

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023