Business support till internationellt bolag

Arbetsbeskrivning

Business support till internationellt bolag

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som business support kommer du att arbeta i en bred och kommunikativ roll. I arbetsuppgifterna ingår att arbeta med projektplanering och analysarbete vid budget samt se till att tidsredovisning i projektet görs regelbundet. Du kommer att hålla koll på kostnader av interna konton samt hålla samtliga berörda parter uppdaterade och informerade över projekten. I din roll kommer du ha daglig kontakt med lokal samt global controller, varpå din goda sociala förmåga kommer att komma väl till användning.

Du kommer att arbeta som uthyrd konsult hos ett av våra kundföretag beläget i Göteborg. Arbetet är på heltid, vardagar måndag-fredag med start i mitten av September.

Vem trivs här?
För att snabbt komma in i rollen tror vi att du har en utbildning inom ekonomi/logistik och har tidigare erfarenhet ifrån liknande arbetsuppgifter. Du behärskar såväl svenska som engelska i tal och skrift och har goda kunskaper i MS Office, särskilt excel. Har du erfarenhet av Planisware är det meriterande.

Du har tidigare arbetat i en kommunikativ roll där din förmåga att organisera sig kommer att komma väl till användning. Som person är du effektiv, skärpt och noggrann. Du har ett siffersinne och utmaningar är något som triggar dig till att prestera i arbetet.  Vidare trivs du i en roll med ett stort kontaktnät och du har en god förmåga att prioritera. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämpliget.

Vad erbjuder vi?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.  

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10. 

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Visstid
  • Publicerat: 19 augusti 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


13 november 2023

Kultursamordnare

Kultursamordnare

6 november 2023