Bygglovsgranskare/administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter: Huvudsakliga arbetsuppgifter för tjänsten är att administrera och utföra delmoment i kommunens handläggning av bygglovsärenden. Arbetet är självständigt men Du arbetar i nära samarbete med övrig personal på Miljö- och byggnadsenheten. Välkommen till en utvecklande och trevlig arbetsplats i Bohusläns hjärta! Kvalifikationer: Du ska ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift, ha god förmåga att arbeta i grupp och samtidigt vara självständig. Erfarenheter från kommunal administrativ verksamhet, kunskaper i plan- och bygglagstiftning är meriterande. Tillträdesdag: Start januari 2011

Kontaktpersoner på detta företaget

kan nås genom Orust kommuns växel
0304-33 40 00
Kommunchef Jan Eriksson
0304-33 42 68

Sammanfattning

Postadress

None
HENÅN, 47380

Liknande jobb


Regelhandläggare till process- och regelenheten

Regelhandläggare till process- och regelenheten

23 april 2024

20 april 2024

Forskningssamordnare till centrum för forskning och utveckling

Forskningssamordnare till centrum för forskning och utveckling

18 april 2024