Call Center Manager BSH, Solna

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Call Center Manager till ett av våra Solnabaserade kundserviceteam. Du kommer att ingå i ett Nordeuropeiskt team med andra Call Center Manager kollegor från Sverige, Norge, Danmark och Estland.

Vi behöver dig som kan skapa en enastående medarbetarupplevelse och som alltid strävar efter service i världsklass. Du är en tydlig och synlig ledare och är van vid ett coachande arbetssätt.

ARBETSUPPGIFTER

En vanlig vecka på jobbet är du den som leder och fördelar arbetet inom ditt team. Du har koll på att rätt person är på rätt plats och att vi har en bra bemanning för vårt uppdrag. Stor del av din tid lägger du på feedback och att coacha dina medarbetare. Du är strukturerad i ditt arbetssätt men har också känsla för att lösa situationer här och nu. Du är nyfiken och gillar att förstå flöden i arbetet och intresserar dig för att hitta det bästa sättet att jobba på.

Du kommer dels att vara delaktig i olika projekt där samverkan med andra är avgörande för att lyckas, men även delta i det strategiska arbetet i Contact Centers ledningsteam. Där bidrar du med både erfarenhet och innovativa idéer för verksamhetens utveckling. Att du, liksom vi, är kundorienterade och alltid har kundupplevelsen främst är en självklarhet.

VAD VI ERBJUDER

Vi erbjuder ett arbete i ett globalt företag med välkända produkter där du ges möjlighet att utvecklas både som människa och ledare. Du kommer att vara del av en arbetsplats med engagerade team medlemmar, ett högt tempo, och en arbetsplats där vi tillsammans utformar och ständigt förbättrar verksamheten.

DIN PROFIL

Som person är du engagerad och motiverad, och drivs av mod och nyfikenhet. Du har stor social förmåga och tycker om att jobba med människor. Det är en självklarhet för dig att kommunicera mycket och ofta.

Vi söker dig som har ledarerfarenhet, gärna inom support och service. Du är tydlig och rak och har en förmåga att coacha dina medarbetare, visa rätt riktning och stå för dina beslut. Du kan balansera ett strukturerat arbetssätt med flexibilitet när det behövs. Du bidrar till att skapa en rolig och framgångsrik arbetsmiljö och har samtidigt stark känsla för kvalitet.

Du behöver behärska svenska och engelska i tal och skrift. Har du även kunskaper i ett annat nordiskt språk och/eller estniska är det ett plus. Vidare är det är viktigt att du har god IT- och systemförståelse, och är van arbeta i olika ärendehanteringssystem.

NYFIKEN?

Varmt välkommen med din ansökan senast den 28 november 2021. Urval sker löpande vilket gör att vi kan anställa tidigare än sista ansökningsdatum. Så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.

För frågor om tjänsten välkommen att kontakta ansvarig chef, Kristina Svärd, tel 072-721 13 61, kristina.svaerd@bshg.com

BSH Home Appliances AB ingår i BSH Home Appliances Group. Med våra produkter med märken som Bosch, Siemens, Neff och Gaggenau, samt våra regionala och lokala märken, gör vi livet enklare. Vi är en internationell koncern med en årsomsättning på runt 13.9 miljarder euro under 2020 och mer än 60 000 anställda. Vi inspirerar genom intelligent teknik, utmärkt design, energisnåla produkter samt en god arbetsmiljö. Ta ett steg vidare i din karriär – tänk framåt med oss.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BSH Home Appliances AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 november 2021
  • Ansök senast: 28 november 2021

Besöksadress

Landsvägen 32
None

Postadress

Box 503
SOLNA, 16929

Liknande jobb


Team Manager

Team Manager

14 maj 2024

8 maj 2024