Canal Digital uppdraget söker nu en Process Manager

Arbetsbeskrivning

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.

Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.

Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

Canal Digital uppdraget söker nu en Process Manager med ansvar för Process och Kvalitetsutveckling.

Huvudsakliga ansvarsområden:


Analysera resultat och trender på avtalade KPI:er, främst gällande NPS 


Följa upp produktionsresultat på teamnivå och föreslå åtgärder utifrån trender


Delta i möten med Team Managers i syfte att ge stöd för att förbättra teamets leverans


Leda och utveckla Medlyssningsprocessen


Leda externa samtalskalibreringar med vår uppdragsgivare


Kontrollera att processer följs och efterlevs och har avsedd effektDriva utveckling av nya och befintliga systemstöd i uppdragen


Hålla i interna utbildningar gällande Kundnöjdhet

Dina kvalifikationer

Vi söker dig som har ett par års erfarenhet inom kundservice och förbättringsarbete med god insikt i mätetal och branschpraxis. Du är van att arbeta nära en uppdragsgivare och kan agera både intern och extern kravställare. Du kommer att äga redan väl fungerande processer för Change men förväntas samtidigt sätta din prägel på rollen samt utveckla processerna utifrån aktuella behov.

Ditt arbete är i hög utsträckning självständigt och du arbetar ofta efter krav på snabb leverans med hög kvalitet. Ditt arbetssätt präglas därför av eget driv, god metodik och ständigt resultatfokus.  Ditt mål blir att säkerställa att vi arbetar på bästa möjliga sätt för att uppnå hög service, produktivitet och kvalitet jämfört med andra inom branschen. Du är en van användare av Excel.

Egenskaper:

• Vilja att utveckla verksamheten och förmåga att identifiera utvecklingsområden
• Förmåga att sprida sin kunskap, duktigt på erfarenhetsutbyte och kompetensöverföring
• Kunskap att jobba i projekt, kompetent att driva projekt och dokumentera enligt projektmall

Du brinner för kunder och våra medarbetare och därför söker nya förbättringar och lösningar som bidrar till utveckling av verksamheten.  Du bidrar till teamets och ditt lärande genom att utbyta kunskaper och erfarenheter med teamets medarbetare på löpande basis.

Kontaktpersoner på detta företaget

Christine Malmer

Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson

Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist

Josephine Olsson

Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson

Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000

Sammanfattning

  • Arbetsplats: GoExcellent Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Lön enligt kollektivavtal
  • Heltid Vi välkomnar interna sökande från alla siter. Interjuver sker löpande. Tillsättning omgående. Tjänsten är ett vikariat. Sista ansökningsdag 7/8.
  • Publicerat: 24 juli 2015

Besöksadress

Borgmästaregatan 5
None

Postadress

Lindhagensterassen 1
Stockholm, 11218

Liknande jobb


19 maj 2024

17 maj 2024