OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Fortum, SL och Bonnier. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo.
Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika.
Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se
Canal Digital uppdraget söker nu en Process Manager med ansvar för Change Management och Training Management.
Ansvarsområden Change Management
• Driva utveckling av nya och vissa befintliga systemstöd i uppdragen
• Projektleda och implementera nya arbetssätt, kampanjer eller produkter
• Kontaktperson för uppdragsgivarna vad avser Change Management
• Kontrollera att processer följs och efterlevs och har avsedd effekt
• Analysera utfall av processer och rutiner för att säkerställa stabilitet och effektivitet över tid
Ansvarsområden Training Management
• Driva utveckling av nya och befintliga utbildningsinsatser för såväl nya som befintliga medarbetare
• Kontaktperson för uppdragsgivaren vad avser Training Management
• Analysera utfall av utbildningsinsatser för att säkerställa stabilitet och effektivitet över tid
Dina kvalifikationer
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet inom kundservice och förbättringsarbete med god insikt i mätetal och branschpraxis. Du är van att arbeta nära en uppdragsgivare och kan agera både intern och extern kravställare. Du kommer att äga redan väl fungerande processer för Change Management och Training Management men förväntas samtidigt sätta din prägel på rollen samt utveckla processerna utifrån aktuella behov.
Ditt arbete är i hög utsträckning självständigt och du arbetar ofta efter krav på snabb leverans med hög kvalitet. Ditt arbetssätt präglas därför av eget driv, god metodik och ständigt resultatfokus. Ditt mål blir att säkerställa att vi arbetar på bästa möjliga sätt för att uppnå hög service, produktivitet och kvalitet jämfört med andra inom branschen. Du är en van användare av Excel.
Egenskaper:
• Vilja att utveckla verksamheten och förmåga att identifiera utvecklingsområden
• Förmåga att sprida sin kunskap, duktigt på erfarenhetsutbyte och kompetensöverföring
• Kunskap att jobba i projekt, kompetent att driva projekt och dokumentera enligt projektmall
Du brinner för kunder och våra medarbetare och därför söker nya förbättringar och lösningar som bidrar till utveckling av verksamheten. Du bidrar till teamets och ditt lärande genom att utbyta kunskaper och erfarenheter med teamets medarbetare på löpande basis.
Kontaktpersoner på detta företaget
Christine Malmer
Dan Ericsson
08-501 040 00
Dan Ericsson
Oscar Johansson
08-50 10 40 00
Sofia Stenqvist
Josephine Olsson
Pia Nicklasson
0850104000
Tommy Andersson
Helen Rhodin
+46 8 5010 4000
Peter Korhonen
0850104000