Caverion söker kundtjänstmedarbetare till vårt kontor på Kungsholmen

Caverion söker kundtjänstmedarbetare till vårt kontor på Kungsholmen

Arbetsbeskrivning

Caverion designar, installerar, förvaltar och utvecklar användarvänliga och energieffektiva lösningar för byggnader och industrier. Våra tjänster och lösningar används i bostadshus, kommersiella fastigheter, inom offentlig sektor och i industriprocesser. Styrkan ligger i vår tekniska kompetens och våra heltäckande tjänster inom samtliga teknikområden under fastigheters och industrianläggningars hela livscykel.

Är du en ansvarsfull och driven person med hög känsla för service? Just nu söker Caverion en kundtjänstmedarbetare till vårt supportkontor på Kungsholmen. Tveka inte att söka!

Arbetsuppgifter

Vi söker nu en självgående och driven kundtjänstoperatör. Enheten arbetar främst med ordermottagning/felanmälan via telefon och e-post.

I rollen ingår bland annat

• Ta emot felanmälningar, förfrågningar och beställningar från kund via telefon och e-post
• Handläggning av ärenden i SAP åt utförare
• Utföra kvalificerade bedömningar avseende ärendets prioritetsordning och agera utefter uppsatt regelverk
• Säkerställa att samtal besvaras enligt gällande målsättningar och med hög kvalitet
• Utföra kundundersökningar

Kompetens

• Gymnasial utbildning
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
• Tidigare arbetslivserfarenhet som telefonoperatör är meriterande
• Kunskaper inom SAP är meriterande

Personliga egenskaper

Som person är du ansvarsfull, lugn och saklig. Du har hög känsla för service och har god social kompetens. Vidare ser vi gärna att du är ordningsam, har förmågan att prioritera i stressiga situationer och är van vid att arbeta i team och samarbeta med andra.

Som operatör i Caverions kundtjänst har du ett meningsfullt och engagerande arbete som inkluderar ett stort kontaktnät både internt och externt.

Kort om Caverion

Caverion Sverige AB ingår i Caverion-koncernen som är noterat på NASDAQ OMX Helsingfors. Koncernen omsatte 2019 cirka 2.1 miljarder euro och har omkring 16.000 anställda i 11 länder i norra och centrala Europa.
Caverions verksamhet i Sverige har cirka 3000 medarbetare och finns etablerade på drygt 75 orter. Detta gör att du som anställd har stora utvecklingsmöjligheter beroende på intresse och kompetens. Det finns möjlighet att specialisera sig inom sitt kompetensområde samt att bredda sin kunskap till nya arbets- eller teknikområden. Caverion jobbar också med att utbilda och erbjuda anställda internt att ta på sig större roller i form av chefs- och arbetsledarroller.

Mångfald och jämlikhet är självklart för Caverion och fokus ligger på rätt kompetens på rätt plats.

Varför Caverion?

På Caverion genomsyras vårt arbete av värderingarna:

• Innovation
• Samarbete
• Ansvar
• Professionalitet

Kontakt & Ansökan

Om du tycker att detta låter intressant och vill veta mer, kontakta rekryteringsspecialist Linn Saveman tel. 072-453 88 14, mail: linn.saveman@caverion.com.

Alla former för telefonsamtal som inte berör frågor om tjänsten, t ex från rekryterings-/bemanningsföretag/annonssäljare undanbedes.

Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vänligen notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningar via e-post.

Välkommen med din ansökan senast den 13 december 2020.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Stenbäck

Sara Bahlenberg

Li Cederblad-Friberg
+46724508298

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Caverion
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 november 2020
  • Ansök senast: 13 december 2020

Besöksadress

Stockholm
None

Postadress

12630
0180, 12630

Liknande jobb


Customer Success Manager

Customer Success Manager

1 juni 2024