ChangeGroup Sweden söker vik. Senior Sales Consultant (bitr. kontorschef...

Arbetsbeskrivning

ChangeGroup är ett av världens största företag som tillhandahåller resevaluta och betaltjänstlösningar. I dagsläget är vi verksamma i totalt 10 länder runtom i världen. I Sverige har vi 24 växlingskontor och strax under 100 anställda och söker nu dig som vill bidra på vår spännande resa. Vår nuvarande Senior Sales Consultant i Örebro går på föräldraledighet under början på nästa år och vi söker nu hennes ersättare.

Senior Sales Conultant (föräldravikariat) på vårt kontor i Örebro.

Är du en ledare med ett brinnande intresse för försäljning?

I rollen som Senior Sales Consultant hos oss arbetar du som ett stöd till regionchefen och har tillsammans ett övergripande ansvaret för den dagliga verksamheten på kontoret vilket även innebär kassatjänst. Du arbetar också med att identifiera och attrahera nya kunder och samarbeten på din ort. Resor kan förekomma till andra kontor när det behövs.

Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar bland annat att:

- Hjälpa till med schemaläggning och bemanning av kontoret
- Arbete i kassalinjen med att förmedla våra huvudtjänster: försäljning av
resevaluta samt handläggning av betaltjänster
- Handläggning av utlandsbetalningar via Western Unions betalsystem
- Stötta din regionchef med vad som händer i teamet
- Delta i säljaktiviteter och marknadsföringsprojekt
- Agera mentor, utbilda och guida dina kollegor i frågor som rör arbetet som säljare


Vem är du?

Som person är du utåtriktad, ödmjuk och har en stark egen drivkraft.
Du är bra på att stötta, motivera och utveckla medarbetare för att tillsammans skapa en framgångsrikt team. Du kan lika gärna kavla upp ärmarna och arbeta med alla förekommande arbetsuppgifter själv och gör det för att vara ett föredöme för andra.
Du är en driven och lösningsorienterad person som älskar att utvecklas. Du ser ett nöje i att hantera alla typer av kundsituationer och gillar därmed att möta människor. Du är ansvarstagande och slutför dina uppgifter med stor noggrannhet. Du är resultatdriven och serviceinriktad och vill, precis som dina kollegor, alltid leverera bästa möjliga service till högsta möjliga lönsamhet. Att du talar och skriver engelska obehindrat är en förutsättning för tjänsten, då koncernspråket är engelska. Talar du dessutom fler språk är detta meriterande.

Bli en del av ett härligt team!

Hos oss är du en del av en stimulerande vardag där ingen dag är den andra lik. På ditt kontor arbetar du tillsammans med ditt team i en miljö som präglas av framåtanda, nytänkande och positivitet. Vi värnar om våra medarbetare och det finns möjligheter till utveckling och en fortsatt karriär inom företaget. Dina åsikter och funderingar om smått till stort värdesätts - hos oss är du en viktig pusselbit i den framtid som vi skapar tillsammans!

Passa på att söka tjänsten redan nu! Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Av säkerhetsskäl kommer vi att ta en kreditupplysning samt be om ett utdrag ur belastningsregistret innan anställning kan ske. Praktiskt test kommer att genomföras under intervjun.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ChangeGroup Sweden
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2020
  • Ansök senast: 31 december 2020

Liknande jobb


14 maj 2024

Kassabiträde

13 maj 2024

13 maj 2024

6 maj 2024