Chef för kundservice till ledande bolag inom fastighet- & bostadsbranschen

Chef för kundservice till ledande bolag inom fastighet- & bostadsbranschen

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet av ledarskap inom kundcenter? Har du också kunskap i effektivisering genom digitalisering? Vi söker dig som vill leda och utveckla team, sammansvetsat med en större organisation i ryggen. Var med och bidra till en förändringsresa och utveckla erbjudanden inom fastighetsutveckling! 

Ansvarsområden:


• Personalansvar och -ledning för medarbetare inom Medlem & Kundservice, som idag består av 13 personer.
• Arbetsledning & organisera funktionen för att effektivt hantera våra kunder & medlemmars ärenden
• Driva digitaliseringen på kundcenter, utveckla interna processer för att skapa ett effektivt team & ge kunder bästa möjliga service
• Samverka med våra övriga affärsområden för att kunna leverera enhetligt från alla instanser mot kunder och medlemmar
• Definiera kort- och långsiktiga mål för enheten & se till att lagar och riktlinjer följs för de tjänster vi levererar till kunder & medlemmar

Vem är du?


• Du är strukturerad och har god kommunikativ förmåga. Kommer snabbt in i teamets arbetsuppgifter och har en hög förståelse för det dagliga arbetet enheten genomför.
• Arbetar digitalt och drivs av att kontinuerligt utveckla processer och rutiner mot det digitala, som leder till funktionell förbättring och effektivisering i arbetet med att hjälpa såväl kunder som medarbetare.
• En trygg ledare som drivs av att hjälpa människor att utvecklas. Du har även hög förståelse för kundtjänstarbete och förstår typen av ärenden organisationen behandlar.
• Du genomför alltid arbete med hög kvalitet och drivs av att proaktivt definiera och uppnå utmanande må Du är prestigelös och kan arbeta både strategiskt och operativt. 

Utbildning och erfarenhet


• Personalledning eller chefsroller
• Tidigare arbetat i tjänsteproducerande organisationer
• Utveckla digitala arbetssätt, processer och rutiner
• God förståelse för ekonomi

Tjänsten är på heltid med tillträde snarast möjligt. Vi gör urval löpande och du är välkommen med din ansökan snarast.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sprio AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 juli 2020
  • Ansök senast: 6 augusti 2020

Besöksadress

St Eriksgatan 117
None

Postadress

St Eriksgatan 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Team Manager

Team Manager

14 maj 2024