Chefssekreterare

Arbetsbeskrivning

Administratör, sekreterare, konferens-koordinator

Vi är ett konsultföretag inom medicinsk teknik som också har en verksamhet där vi arrangerar seminarier i och utanför Sverige. För detta söker vi någon som kan arbeta halvtid initialt och som på sikt har möjlighet att utöka tiden. Rollen innebär att man ska koordinera de aktiviteter vi har i samband med konferenser, inklusive kundkontakter, samt att man ska bistå med administration och support till VD samt konsulter. Jobbet innebär också visst arbete med fakturering.

Krav för tjänsten är:

- Goda språkkunskaper i Engelska/Tyska

- Goda datakunskaper

- Bra social förmåga att kunna hantera kunder via e-post/telefon

- God förmåga att jobba självständigt och strukturerat.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Synergus AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 21 februari 2007
  • Ansök senast: 9 mars 2007

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010