OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bring löser vardagslogistiken åt små och stora verksamheter i Norden. Vi är drygt 3000 medarbetare i Sverige som brinner för att transportera, planera, leverera, lagra och kommunicera. Läs mer på bring.se
Till Brings reklamationsenhet Nordic Claim Team i Malmö söker vi en Claim Agent.
Arbetet innebär att du proaktivt arbetar med kunder, leverantörer och dina kollegor i Sverige och Norge med syfte att hantera uppkomna reklamationer på ett föredömligt sätt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
• Hantera reklamationer
• Styra upp och implementera processer för att proaktivt förebygga att reklamationer uppkommer
• Delaktig i förebyggande arbete
• Utföra undersökningar i pågående ärende
Din bakgrund
För att lyckas i rollen tror vi att du har erfarenhet eller intresse av transportbranschen. Du har god datavana i Office-paketet och det är ett krav att du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Kunskaper i andra språk kan vara meriterande.
Som person är du väldigt framåt, tar för dig och har förmåga att skapa kundrelationer. Du är flexibel och förstår samband. Viktigt att Du trivs i en roll med högt tempo där det egna drivet är centralt.
Du erbjuds
Arbete i en expansiv koncern som sätter hälsa, miljö och säkerhet högt på agendan. Placering i trivsamma lokaler i Malmö tillsammans med rutinerade och trevliga arbetskamrater.
Tjänsten är initialt ett konsultuppdrag med möjlighet till anställning hos Bring och uppdraget är tänkt att starta snarast möjligt. I denna process samarbetar vi med Captica AB. Alla frågor gällande tjänsten hänvisas till Captica AB på telefon 08-411 24 70