CLIENT RELATIONS MANAGER TILL FLEXPAY

Arbetsbeskrivning

OM FLEXPAY
Flexpay hjälper många av Sveriges största företag att effektivisera kommunikationen till deras medarbetare. Främst handlar det om att på ett smartare sätt synliggöra medarbetarens "totala belöning" - lön och förmåner.

Flexpay utgörs idag av ca 200 fantastiska medarbetare. Vi arbetar i en ung miljö med glada och ambitiösa medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Huset är fyllt med intelligenta och drivna människor som sprider positiv energi omkring sig. Vi arbetar hårt samtidigt som vi har mycket roligt på jobbet. Det beror på att vi bara anställer personer som vi verkligen gillar. Tråkmånsar gör sig inte besvär.

OM TJÄNSTEN
Client Relations Manager´s (CRM) primära arbetsuppgift är att vara kundansvarig för några av Flexpays befintliga kunder. Som CRM har du tät kundkontakt med syfte att kunna se utvecklingsmöjligheter och lösningar samt förbättra rutiner och processer med målet att skapa fullständigt nöjda kunder. Du initierar och driver utvecklingsprojekt i en konsultativ roll hos våra kunder där vi ser att du som söker denna tjänst har en god förståelse för vad som krävs vid projektledning. Rollen kommer att utgå från antingen Stockholm eller Göteborg, beroende på vart du bor, men du skall vara beredd på att vissa resor i tjänsten förekommer.

ARBETSUPPGIFTER
I tjänsten kommer du exempelvis att:

- Ha ett helhetsansvar för några av Flexpays kunder samt etablera och utveckla goda relationer på flera nivåer och avdelningar hos kunderna.

- Driva utvecklingsprojekt för våra kunder.

- Ta ansvar för att nå internt uppsatta kvalitetsmål, utöver att utarbeta strategier och mål för dina kunder.


VEM ÄR DU?
Du drivs av att skapa nöjda och glada kunder. Du har en nyfiken och ödmjuk attityd, gillar att nätverka både internt och externt för att hitta nya möjligheter till en ännu bättre leverans. Du som söker är en problemlösare och tycker det är kul med utmaningar.

Du som söker har:

- Universitetsexamen, troligen inom ekonomi, marknadsföring, HR, systemvetenskap eller som ingenjör med industriell ekonomi som inriktning.

- Pratar och skriver obehindrat på svenska och engelska. Ett tredje språk är mycket meriterande.

- Mycket god datavana och erfarenhet av att arbeta i olika system, ex. som projektledare eller säljare av IT-system.

Vi ser att du som söker har cirka 5 års relevant arbetslivserfarenhet och arbetat i en liknande roll sedan tidigare. Rollen som CRM ställer höga krav på gott kundbemötande och vi ser därför att du har arbetat med mycket kundkontakt sedan tidigare, exempelvis som konsult, kundansvarig eller liknande. Vi ser även att du har erfarenhet av projektledning, helst av teknisk karaktär och är van vid att driva olika typer av projekt. Då Flexpay arbetar inom området för Compensation & Benefits och HR-frågor, är även en bakgrund från HR-branschen intressant.

Som person är du social, utåtriktad och har alltid kunden i fokus. Vi ställer krav på hög personlig mognad och entusiasm samt att du är stresstålig, då rollen innefattar hög arbetsbelastning. För att trivas i rollen bör du ha ett tekniskt intresse och tycka det är roligt med IT-lösningar samt att du motiveras av att arbeta både med kunder, i team med kollegor, samt självständigt.

ANSÖKAN
Låter detta intressant? Vänligen skicka ansökan och frågor om denna tjänst till: rekrytering@flexpay.se. Märk din ansökan "Client Relations Manager". Vi kommer påbörja selektering av ansökningar i mitten av augusti, men ansök gärna redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pontus Lundin
08-210200
Rose-Marie Thunström
08-210200

Sammanfattning

  • Arbetsplats: FLEXPAY AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Publicerat: 15 juli 2014

Besöksadress

Torstenssonsgatan 4
STOCKHOLM

Postadress

Box 3616
STOCKHOLM, 10359

Liknande jobb


Vi söker en driven KAM till Hansen Racing

Vi söker en driven KAM till Hansen Racing

14 maj 2024

Säljare solceller

Säljare solceller

13 maj 2024