Commercial Coordinator sökes till globalt läkemedelsföretag!

Commercial Coordinator sökes till globalt läkemedelsföretag!

Arbetsbeskrivning

Har du erfarenhet inom administration och/eller koordinering och ute efter en ny möjlighet? Se då hit! Hos vår kund erbjuds en fartfylld roll som präglas av crossfunktionellt teamarbete och varierande arbetsuppgifter. Välkommen med din ansökan - urval sker löpande!

OM TJÄNSTEN
Vår kund är ett globalt läkemedelsföretag. De jobbar med allt från kliniska studier och medicinskt samarbete till marknadsföring, försäljning och i olika stödfunktioner – allt för att erbjuda svenska patienter och det svenska samhället nya mediciner och vacciner. Vår kund erbjuder en jämställd och flexibel arbetsplats som genomsyras av en kultur av omsorg och integritet, där alla ska kunna trivas, må bra och utvecklas oavsett bakgrund. De tillämpar en hybrislösning och erbjuder hemarbete ett par dagar/veckan.

Nu söker de en Commercial Coordinator till kontoret i Solna. Rollen är bred och du får möjlighet att arbeta med olika typer av koordinerande och administrativa uppgifter samt med många kontaktytor, internt som externt. Rollen innebär crossfunktionellt teamarbete och emellanåt högt tempo men varierande uppgifter. Du har en viktig roll i att följa strikta regelverk i ditt arbete, och därmed ser vi att du som söker präglas av noggrannhet.

Detta är en långsiktig konsulttjänst. Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Materialsupport: Supportera avdelningen med att lokalisera och godkänna kommersiellt material.
* Ekonomisk hantering: Ansvara för att godkänna fakturor.
* Kontrakthantering: Hantera avtal och kontrakt med kunder, leverantörer och tredjepart, inklusive signering och utskick.
* Lagerhållning: Ansvara för lagerhållning av material inom läkemedel.
* Support till Key Account Manager (KAM): Supportera KAM med marknadsföringsmaterial som broschyrer och roll up samt administrativt i portaler.
* Diverese administrativa och koordinerande uppgifter.


VI SÖKER DIG SOM
- Är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift.
- Har tidigare erfarenhet av liknande roll
- Har kunskap om fakturahantering och en förståelse för det ekonomiska flödet
- Har god systemvana och förmåga att orientera sig i olika system

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Noggrann och strukturerad
- Samarbetsvillig med god kommunikationsförmåga
- Ansvarstagande och självgående

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 januari 2024
  • Ansök senast: 25 februari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


20 november 2023

17 november 2023

2 november 2023