Conference & Office Assistant till 7A

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en en medarbetare som kan stötta upp i både administrativa och praktiska arbetsuppgifter under vintern/våren 2023. Är du en utåtriktad person med högt kundfokus, som både kan ge våra gäster ett välkomnande bemötande och vara en god lagspelare i ditt arbetsteam - då kan du vara personen vi söker!

7A består av två olika affärsområden; Conference & Event och Office & Lounge och vi driver fyra anläggningar i centrala Stockholm. Vill du veta mer om vilka vi är och vad vi gör kan du läsa vidare här (https://7a.se/). Vår kultur bygger på omtanke, engagemang och glädje och vår vision är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att vara personliga, välkomnande och innovativa.

Om tjänsten
Huvuduppgiften i rollen är att assistera och avlasta konferens- och kontorsavdelningarna i drift, såväl som med administrativa uppgifter. I arbetsuppgifterna ingår

- Hantering av bud och leveranser till anläggningarna

- Iordningställande av lokaler för kontor och konferens

- Drift- och underhållsarbete i våra lokaler

- Systematiskt brandskyddsarbete (SBA)

- Hantering av administrativa uppgifter gällande ärendehantering

- Hantering av slutdokumentation för ombyggnationer mot 7As fastighetsägare

- Uppdatera och hantera mallar för kontor, konferens och reception

- Ge support och service till kontors- och konferensgäster

Vissa arbetsuppgifter kan vara fysiskt krävande.

Prioriterade förmågor

- God social förmåga, med stark känsla för bemötande, service och att leverera en kundupplevelse utöver det förväntade

- Lösningsorienterad och handlingskraftig med god simultankapacitet/van att växla mellan olika uppgifter

- Noggrann och ansvarstagande/självgående

- Samarbete, trivas både i grupp och med självständigt arbete

Prioriterad kunskap/erfarenhet

- Erfarenhet från servicebranschen och gästbemötande

- Erfarenhet av enklare reparations- och underhållsarbeten

- Goda kunskaper i administrativa system, Office samt IT-kunskap för att kunna ge kundsupport

- Goda kunskaper i (minst) engelska

Anställningsform: Visstidsanställning till och med 15 maj 2023, med möjlighet till förlängning
Sista ansökningsdatum: 23 januari, urval sker löpande, så skicka in ansökan direkt!

För ytterligare information vänligen kontakta
Eva Bloch, Head of People & Culture Tel 08 586 107 24

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Eva Bloch
0703425722

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 7A
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2023
  • Ansök senast: 1 juli 2023

Besöksadress

Strandvägen 7, Stockholm
None

Postadress

Strandvägen 7
Stockholm, 11456

Liknande jobb


17 januari 2024

Servicearbetare

Servicearbetare

15 januari 2024

Field Operative Uppsala

10 januari 2024