OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
JC Jeans Company är en av Skandinaviens äldsta och största butikskedjor och idag Sveriges marknadsledande inom denim. JC började som den första butikskedjan med mode för unga, sedan dess har vi etablerat ett starkt varumärke på marknaden för denim hos vår målgrupp. Vi är engagerade och kreativa med ett högt tempo och ständig puls. Drivna av försäljning och i syfte att skapa den ledande och mest älskade kedja för jeans och jeansrelaterat mode. JC Jeans Company finns i Sverige och Finland med 101 butiker, både egenägda och franchisedrivna. Ägare till JC Sverige AB är kinesiska Denim Island AB.
Arbetsuppgifter
Huvudansvar för framtagande och genomförande av JC:s CRM strategi-, kommunikation- och aktivitetsplan för företagets Kundklubb. Tillsammans med såväl övriga marknadsteamet som Retail- & E-Commerce, ta fram CRM kampanjaktiviteter från planering och analys till implementering och utvärdering. Vidare ansvarar rollen för att sätta upp automatiserade processer för kundbearbetning och löpande registervård samt för att driva utvecklingsprojekt mot IT-avdelningen gällande teknisk utveckling utifrån ett kund- och användarfokus.
Profil
Vi söker dig som är driven och engagerad med ett arbetssätt som passar i ett företag under tillväxt, och som har en vilja att utvecklas och utmanas. Du har 3-5 års erfarenhet från kvalificerat CRM- arbete inom detaljhandel. Du har ett brinnande intresse för kundutveckling, målgrupper, utformning och utveckling av kunddialog samt innehar ett stor modeintresse.
Kontaktpersoner på detta företaget
Supply Chain Manager Gustav Klinteskog
Säkerhetsansvarig Johan Holte
0760014211
Redovisningsansvarig Madeleine Nilsson
0760-008861
Landschef Morgan Myhrberg
076 000 88 71
HR Manager Kristina Harbom
0760008880
Vincent Tse
076 000 88 66