Customer Adviser Swedbank Pay

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag
Vårt uppdrag är att erbjuda enkla, flexibla och säkra betalsätt. Vi skapar rätt förutsättningar genom att:

- Samla alla betalsätt på ett ställe. Enkelhet, helt enkelt.
- Öka friheten för både företag och konsumenter. Bestäm själv när, var och hur betalning ska ske - alternativen med oss är många.
- Jobba med långsiktig trygghet. För oss är det viktigt med tydliga och transparanta villkor.


Tillsammans får vi saker att hända, alltid med våra värdeord - Öppen, Enkel och Omtänksam - som grund.

Om jobbet
Under våren kommer vi att etablera ett helt nytt lager med kortterminaler i Stockholm och vi söker nu två personer som kommer jobba med logistikhantering av dessa.

Du kommer att få vara med och bygga upp lagret från start och vara med att sätta rutiner och processer för logistikhanteringen som att hantera inkommande lager och material, registrera lager och genomföra kvalitetskontroller.

Du kommer att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Det är viktigt att du är driven, noggrann, ansvarsfull och strukturerad. Det är en fördel om du är tekniskt lagd då du kommer att jobba med kortterminaler och göra mjukvaruinstallationer på dem.

Vi erbjuder dig möjligheter till att utvecklas professionellt inom finansbranschen i ett team som drivs av att alltid leverera det bästa för våra kunder. För oss är det viktigt att kunna balansera arbete och fritid ihop med att leverera kvalitativa tjänster samtidigt som vi har roligt.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av att:
- Logistikhantering av kortterminaler. Ta emot och hantera inkommande order, paketera och skicka paket.
- Göra mjukvaruinstallationer på kortterminaler och löpande kvalitetskontroller.
- Arbeta med administrativa arbetsuppgifter och rapportering.
- Vid behov och möjlighet delta och bidra till utvecklingsprojekt och uppdrag inom avdelningen.


Kompetenser som krävs för rollen
- Du har stor förmåga att ta initiativ, är noggrann och trivs att arbeta med problemlösning.
- Du har förmåga att koordinera, strukturera och prioritera ditt arbete i en rörlig arbetsmiljö.
- Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga och en hög grad av integritet.
- Du har ett intresse för teknik och vilja att lära dig nytt.
- Du har stor social kompetens och en mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på både svenska och engelska är nödvändig för att vara framgångsrik inom rollen. Om du kan andra nordiska språk är det en fördel.


Du kanske sedan tidigare har med dig
- Gymnasiekompetens eller motsvarande
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och kunskap om t.ex. administration, handläggning, support och / eller kundservicerelaterade yrken.
- Det är en fördel om du har erfarenhet av logistikhantering av fysiska varor och felsökning av hårdvara.
- Har du jobbat i något logistiksystem är det meriterande.
- Du har datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.


Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.

Ansökan
Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Ansökningarna kommer att behandlas konfidentiellt och sista ansökningsdag är 2020-04-24.

Inte något för dig? - tipsa en vän om jobbet!

Swedbank Pay är ett registrerat varumärke som marknadsförs av PayEx Sverige.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 mars 2020
  • Ansök senast: 24 april 2020

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023