Customer Adviser till vår logistikhantering

Arbetsbeskrivning

Starka tillsammans - Bli en av oss

Som en av Nordens främsta inom betallösningar kan vi erbjuda en stimulerande och kreativ arbetsmiljö. Vi är öppna för nya idéer och arbetssätt, samtidigt som vi alltid strävar efter att göra det enkelt och lätt för våra kunder.

Hos oss kan du utveckla din kompetens tillsammans med engagerade ledare och kollegor. Vill du utmanas i din yrkesroll och arbeta i en stark gemenskap där vi tar hand om varandra, samtidigt som vi visar varandra uppskattning, är vi rätt arbetsplats för dig.

Customer Operations utgörs av 350 medarbetare där vi dagligen arbetar för att överträffa kundens upplevelse från gårdagen.

Vårt uppdrag är att leverera PayEx tjänster till våra kunder - från påskrivet avtal till betald faktura. Vi ansvarar för att hantera administrativa uppgifter, besvarar samtal, mejl och för konversationer i sociala medier med våra kunder och deras kunder.

Inom Customer Operations slår vårt hjärta extra för kunden och vi strävar efter att tillhandahålla den bästa servicen i våra möten. Om du tycker om att ge service, har förmåga att se kundens behov, är lösningsorienterad samt gillar att samarbeta - Då är du rätt för oss!

Mer om jobbet

Under våren etablerade vi ett helt nytt lager med kortterminaler i Stockholm och vi söker nu ytterligare en person som kan få vara med och bygga upp lagret och vara med att sätta rutiner och processer för logistikhanteringen som att hantera inkommande lager och material, registrera lager och genomföra kvalitetskontroller.

Dina arbetsuppgifter består bland annat av:

- Logistikhantering av kortterminaler. Ta emot och hantera inkommande order, paketera och skicka paket.
- Göra mjukvaruinstallationer på kortterminaler och löpande kvalitetskontroller.
- Arbeta med administrativa arbetsuppgifter och rapportering.
- Vid behov och möjlighet delta och bidra till utvecklingsprojekt och uppdrag inom avdelningen.


Vi letar efter dig som: Är driven, noggrann, ansvarsfull och strukturerad. Det är en fördel om du är tekniskt lagd då du kommer att jobba med kortterminaler och göra mjukvaruinstallationer på dem och vill fortsätta utvecklas genom att vara en del av PayEx.

I vårt team behöver vi också någon som har förmågan att koordinera, strukturera och prioritera ditt arbete i en rörlig arbetsmiljö. Det är viktigt att du har god samarbetsförmåga och en hög grad av integritet. Du har ett intresse för teknik och vilja att lära dig nytt. Du har stor social kompetens och en mycket god kommunikativ förmåga i både tal och skrift på både svenska och engelska är nödvändig för att vara framgångsrik inom rollen. Om du kan andra nordiska språk är det en fördel.

Vi tror även att de är bra om du har:

- Gymnasiekompetens eller motsvarande
- Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och kunskap om t.ex. administration, handläggning, support och / eller kundservicerelaterade yrken.
- Det är en fördel om du har erfarenhet av logistikhantering av fysiska varor och felsökning av hårdvara.
- Har du jobbat i något logistiksystem är det meriterande.
- Du har datorvana och goda kunskaper i Officepaketet.


Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.



Vad kan vi erbjuda dig? Tillsammans med drivna och inspirerande kollegor får du vara en del av att arbeta i en dynamisk miljö med högt tempo där du kontinuerligt strävar efter att överträffa kundens förväntningar.

Vi erbjuder dig möjligheter till att utvecklas professionellt inom finansbranschen i ett team som drivs av att alltid leverera det bästa för våra kunder. För oss är det viktigt att kunna balansera arbete och fritid ihop med att leverera kvalitativa tjänster samtidigt som vi har roligt.

Vill du bli vår nya logistik medarbetare? Skicka din ansökan redan idag! Tjänsten är en visstidsanställning på heltid med start enligt överenskommelse.

Placeringsort: Stockholm

Sista ansökningsdag är 2020-10-15. Ansökningarna behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer sker löpande. Tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid frågor gällande tjänsten kontakta, John Lundin, john.h.lundin@swedbankpay.se, 0702-69 80 39.

Vi har redan valt våra rekryteringskanaler och undanber oss därför kontakt från externa rekryteringsfirmor och annonsförsäljare.



PayEx är en av Nordens främsta leverantörer av kompletta betallösningar och består av två affärsområden: PayEx Ledger and Factoring och Swedbank Pay.

På Swedbank Pay jobbar vi tillsammans för att skapa en värld där betalningar mellan köpare och säljare kan ske så tryggt och enkelt som möjligt - oavsett om mötet sker online eller i butik.

Vi drivs av innovationskraft och vår strävan efter att hjälpa människor, företag och samhällen att växa. Idag är vi ett av de ledande företagen inom betallösningar med verksamhet i Sverige, Norge, Danmark och Finland. Något som inte hade varit möjligt utan våra engagerade och kompetenta medarbetare! Vår verksamhet genomsyras av våra värderingar - Öppen, Enkel och Omtänksam i allt vi gör.

Välkommen att kontakta oss om du vill veta mer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Swedbank Pay
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 september 2020
  • Ansök senast: 15 oktober 2020

Liknande jobb


Koordinator

Koordinator

23 december 2023

21 december 2023

19 december 2023

Swedbank söker bolånehandläggare

Swedbank söker bolånehandläggare

15 december 2023