Customer Care Development Manager sökes!

Customer Care Development Manager sökes!

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta för ett globalt och innovativt företag med fokus på elbilar? Är du en driven, välstrukturerad och prestigefylld person? Här väntar ett meriterande uppdrag med mycket ansvar! Är det här nästa steg i din karriär? Läs gärna vidare!
Om tjänsten
Vi söker en Customer Care Development Manager till vår kund, ett framgångsrikt och snabbväxande elbilsföretag baserat i Göteborg, där denna tjänst är placerad. Du kommer att leda en mångsidig funktion inom Customer Care som inkluderar att definiera den strategiska inriktningen för den globala Customer Care.
Dina arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med att förbättra processer, arbetssätt och hantera transformationsprojekt. Strategi- och tjänsteutvecklingsteamet har det viktiga ansvaret att definiera strategin för den globala kundvården, för att säkerställa en kundupplevelse i världsklass. Fokus i denna roll är att leda ett team strategiskt och operativt inom sina respektive funktioner. Du kommer att coacha, leda och stödja dina teammedlemmar. Det här är dina ansvarsområden:
Upprätta övergripande riktning och strategi för de funktioner du kommer att engagera dig i
Arbeta nära olika interna intressenter som Customer Experience, kundtjänstcenter och marknadsteamet
Samarbeta med lokala marknadsorganisationer
Fungera som projektledare
Du coachar och ger feedback
Säkra och dela relevanta insikter, rapportering och KPI:er både inom din funktion och över hela företaget
Hantera budgetprocesser
Hantera prioriteringsprocesser

Dina egenskaper
För att passa bra in i denna roll ser vi att du är erfaren inom området vilket gör dig till en trygg kollega. Du ser lösningar på varje utmaning och trivs när du löser problem på ett strukturerat och analytiskt sätt. Du är självmotiverad, prestigefylld och en fantastisk teammedlem. Vi tror också att du är en multitasker med stor uppmärksamhet på detaljer, som strävar efter att lära dig mer varje dag. Vidare ser vi att du alltid arbetar med kunden i fokus!
Låter detta som en spännande tjänst?
Vi ser fram emot att läsa din ansökan, varmt välkommen med den redan idag!
Kvalifikationer:
Kandidatexamen eller magisterexamen inom relevant område
Du är en erfaren projektledare, van att arbeta i en internationell miljö med storskaliga projekt som täcker flera områden/funktioner och seniora intressenter
Du har erfarenhet av att leda affärsutvecklingsinitiativ
Du har minst fem års erfarenhet i en roll som innefattar ledarskap
Förmåga att kommunicera obehindrat i tal och skrift, såväl svenska som engelska

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till februari 2024. Start 2023-01-11.
Ansökan
Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver.
Ansvarig rekryterare för denna tjänst är Sandra Gudmunsson som kan nås på mejl sandra.gudmundsson@perido.se. Om du har frågor eller funderingar så är du även välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 33532 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 800 konsulter på uppdrag över hela landet. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: perido.se/om-oss/om-oss-undermeny/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 oktober 2022
  • Ansök senast: 30 november 2022

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Team Manager

Team Manager

14 maj 2024