OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Känner du för en ny utmaning? Vill du hjälpa till att utveckla och utvecklas i en ny roll?
Som Customer Invoice Care Agent får du bl.a. vara med, på Backoffice-sidan, när vi migrerar våra första kunder till våra nya verktyg.
Huvudarbetsuppgifter:
* Per telefon och mail ta emot frågor från kund
* Genom täta kontakter med andra avdelningar inom VIA Egencia lösa kundförfrågningar kring fakturering.
* Organiserat kategorisera kundförfrågningar
* Bevaka fakturering och se till att eventuella fel inte går igenom våra system
* Andra förekommande arbetsuppgifter på faktureringsavdelningen
Vi söker dig som brinner för att säkra service och stringens i kommunikationen med våra kunder. Du gillar problemlösning och ger dig inte för en ärendet är avslutat. Då rollen är ny är det också viktigt att du är en person som gillar förändring och tycker det att kul att hjälpa till att skapa ny rutiner.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quality Manager Susanne Kroon
0708281212