Customer Service Advisor

Arbetsbeskrivning

Customer Service Advisor

Vill du bli en del av en snabbt växande kundserviceavdelning på ett prisbelönat e-handelsbolag?

Är du en målinriktad och driven person som brinner för att ge service i världsklass? Trivs du med att arbeta i ett högt tempo och lösa problem? Hos RevolutionRace får du möjlighet att vara med på en fantastisk resa i ett snabbt växande e-handelsbolag som letar efter personer som vill utvecklas och växa tillsammans med oss. Låter det spännande?

Om tjänsten

Vi är ett företag som växer snabbt och strävar alltid efter att göra jobbet själva. Nu söker vi dig som vill erbjuda en kundupplevelse i världsklass och vill bli vår nästa Customer Service Advisor. Du kommer ingå i ett tajt team av ca 10 personer där du kommer jobba med att ge ett proffsigt bemötande till våra kunder samt arbeta med översättningar.

Arbetet innebär att du kommer jobba med att besvara våra kunders frågor via mejl och chatt. I arbetet ingår även översättning av exempelvis produkttexter och nyhetsbrev. För att lyckas i rollen har du erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och brinner för att ge förstklassig service till kunder och att vara ansiktet utåt för RevolutionRace.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Besvara kundärenden via mejl och chatt.
- Ansvara för att vi besvarar kunder i sociala medier.
- Översättning av produkttexter, nyhetsbrev o.s.v.


Personlighet och egenskaper

- Du behöver ett starkt driv - du vill nå dina mål och tar egna initiativ för att lyckas.
- Du trivs i en snabbrörlig verksamhet där ingen dag är den andra lik
- Du är lyhörd och lösningsfokuserad.
- En stor förändringsförmåga, vi utvecklas löpande och finner nya lösningar på nya och gamla utmaningar.
- Du är orädd för att hugga in där det behövs - vi är ett tight team där alla hjälper till.
- Flexibel och ivrig på att lära dig nytt - Du uppskattar ett högt tempo och har förmåga att prioritera bland olika uppgifter och deadlines.
- Du är resultatinriktad och nöjer dig inte förrän du överträffat dina mål.


För att lyckas i rollen tror vi att du har/är:

- Gymnasieutbildning
- Goda kunskaper i ärendehanteringssystem för chatt & mejl


- Flytande i engelska & svenska i tal och skrift
- Flytande i något av språken: tyska, italienska, danska, norska, finska, nederländska

Om oss

RevolutionRace är det prisbelönta och snabbväxande e-handelsföretaget som tillverkar och säljer prisvärda och multifunktionella friluftskläder i grym kvalitet under eget varumärke. Kläderna är skapade för att klara tuffa påfrestningar, även under riktigt svåra förhållanden. Med fokus på såväl funktion som design skapar RevolutionRace ett unikt koncept.

RevolutionRace startade 2013 under namnet Fritidsfabriken och har gjort en fantastisk tillväxtresa sedan dess. Vi säljer idag på 35+ marknader med en planerad fortsatt expansion och omsätter över 1 miljard SEK. Idag är vi över 100 medarbetare som sitter i nya fräscha lokaler med bland annat klättervägg och ”gaminghörna” mitt i centrala Borås. Läs mer om oss på www.revolutionrace.se


- Start: Omgående/enligt ö.k.
- Omfattning: Enligt ö.k.
- Placering: Borås

Tveka inte att skicka in din ansökan då urval sker löpande. Vid frågor kring tjänsten, kontakta andreas.carslov@revolutionrace.se




Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: RevolutionRace
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2022
  • Ansök senast: 5 april 2023

Liknande jobb


21 maj 2024