Customer Service Agent, del- eller heltid under sommaren till vårt svenska

Customer Service Agent, del- eller heltid under sommaren till vårt svenska

Arbetsbeskrivning

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även en fysisk butik i Stockholm, Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Våren står för dörren och sommaren likaså. Vi söker nu därför sommarpersonal till vår kundservice som kan täcka upp när ordinarie personal är på semester. Är du effektiv, positiv, flexibel och vill bli en del av Nordens största e-handelsföretag? Om ja, välkommen med din ansökan redan idag!

Vi söker dig som vill jobba:

- Heltid eller deltid
- På plats i Göteborg i våra fräscha lokaler (inkl. gym)
- kan börja redan nu/ vill jobba under sommarperioden (maj - augusti) eller eventuell även längre. Vid väl utfört arbete finns även chans till förlängning.

Vi fångade Susanne Karam i korridoren, som är chef för kundserviceavdelningen och frågade: Hur skulle du beskriva teamet på Kundserviceavdelningen?

”Kundserviceavdelningen på Jollyroom är ett helt fantastiskt gäng i en pulserande miljö med många olika nationaliteter och erfarenheter. Här arbetar vi i ständig utvecklig och inspirerar varandra för att leverera våra kunder den bästa möjliga kundupplevelsen. Tillsammans ger vi varandra styrka genom att dela med oss av våra kunskaper för att nå gemensamma mål. Vi lär oss alltid nya saker som ger oss glädje på jobbet och nya utmaningar varje dag!”

Du anger i enkäten längst ner på denna sida hur just du vill jobba. För oss är det viktigaste att du jobbar så som passar dig bäst. Nöjda medarbetare ger nöjda kunder!

Som kundserviceagent har du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa våra svenska & norska kunder via telefon, email, och sociala medier på svenska eller engelska
- Reklamationshantering
- Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom service och utveckla avdelningen

Vad erbjuder vi?
- En entreprenörsdriven verksamhet
- Hög personlig utvecklingstakt med närvarande och coachande chef
- Karriärmöjligheter internt
- En ungdomlig och pulserande miljö
- Friskvårdsbidrag
- Kollektivavtal
- Campus Jollyroom med fräscha lokaler och gym

Praktisk information och upplägg:
- Start: enligt ÖK
- Omfattning: Heltid (40 timmar per vecka) alt. deltid (från 12-36 timmar per vecka)
- Arbetstider: Måndag-fredag kl. 8-17 samt eventuellt 1-2 söndagar kl. 8-17 per månad
- Bifogas i ansökan: CV och personligt brev
- Placering: Göteborg, Sörredsvägen 111.
- Vid frågor kontakta: Annett Hanna via annett.hanna@jollyroom.se

Tycker du att det mesta i denna annons låter spännande och känner du igen dig i vår kravprofil? Ansök då snarast eftersom vi kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag!

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/

Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! -> https://svenskaseopriset.se/#winners

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jollyroom
  • 5 platser
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Liknande jobb