Customer Service and Financial Assistant

Customer Service and Financial Assistant

Arbetsbeskrivning

Vygon är en av världens ledande leverantörer av medicinsk utrustning och finns representerat i alla världsdelar varav i Sverige sedan 1999. Till vårt Nordiska huvudkontor i Skellefteå söker vi nu en kundorder- och ekonomiadministratör. Arbetsuppgifterna innefattar att för vårt svenska och danska bolag administrera; orderläggning, leverantörsreskontra, kundfakturor, statistik, in- och utbetalningar och övrigt förekommande arbetsuppgifter inom ekonomiavdelningen samt vara den övriga organisationen behjälplig med administrativa sysslor.
Arbetsplatsen har en familjär känsla och arbetar mycket serviceinriktat. För att trivas i teamet och med arbetsuppgifterna, krävs att du är prestigelös i kontakten med andra, såväl internt som externt. På Vygon backar vi upp varandra vid arbetstoppar och frånvaro och värdesätter att du är en social och utåtriktad person som har lätt att samarbeta med andra.
Erfarenhet av det danska språket i tal och skrift är meriterande.
Vi använder affärssystemet Pyramid och Office 365. Koncernspråket är engelska.
I den här rekryteringsprocessen lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper och motivering för tjänsten. I din ansökan ber vi dig bifoga ett personligt brev där du motiverar varför just du är intresserad av tjänsten.
Sista ansökningsdag är den 29/4 2022, men då urval och intervjuer sker löpande, kan tjänsten komma att tillsättas tidigare.
Välkommen med din ansökan.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vygon (Sweden) AB Skellefteå
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 april 2022
  • Ansök senast: 29 april 2022

Postadress

Högströmsgatan 16
Skellefteå, 93133

Liknande jobb


Administratör till Familjehemsenheten

Administratör till Familjehemsenheten

29 maj 2024

29 maj 2024