Customer Service Coordinator

Arbetsbeskrivning

Jurek Bemanning Sverige AB

Arbetsbeskrivning
I rollen som Customer Service Coordinator kommer du att operativt ansvara för koordinering av kundservice. Det innebär att du kommer att arbeta med den dagliga driften i kundservice/ÅF-support och se till att den sköts effektivt och efter uppsatta mål. Du kommer att delta i prognosarbetet tillsammans med leverantören för att säkra att rätt bemanning tillhandahålls i kundservice. Du kommer även att arbeta mycket kommunikativt med kundservice och ständigt sträva efter förbättring och effektivitet inom avdelningen. Det kan förekomma resor.

Arbetsuppgifter i punktform
• Följa vad kunderna kontaktar oss angående och eskalera problemområden internt samt följa upp att dessa blir lösta.
• Ge kundservice/ÅF-Support all relevant information med efterfrågad framförhållning om aktuella och kommande händelser.
• Leda kontinuerliga avstämningsmöten med kundservice tillsammans med andra berörda avdelningar inom Boxer.
• Utveckla och införa nya rutiner, policy och processer i kundservice/ÅF-support samt säkerställa att de följs.
• Säkra att kundservice arbetar efter Boxers värderingar och ledord.
• Koordinera och stödja kollegors operativa arbete i kundservice, exempelvis försäljning och ekonomi.
• Ansvara för projekt, ej personalansvar.

Vem är du?
I tjänsten som Customer Service Coordinator krävs det att du är strukturerad och trivs med att arbeta i en projektledarroll. Du kommer till din rätt när du får arbeta i en bred roll då du är duktig på att hantera många projekt samtidigt. Du har minst 3 års yrkeserfarenhet från callcenter i ledande befattning. Som person är du mycket strukturerad och resultatorienterad. Vidare är du pedagogisk och förtroendeingivande och har en mycket god kommunikativ förmåga. Du är van att arbeta i en dynamisk miljö där det händer mycket.

Du:
• har ett stort engagemang och ett stort eget driv.
• är noggrann, lösningsorienterad och snabb till handling.
• är driven och vågar ta för dig.
• har höga ambitioner och en positiv inställning.
• är kreativ, energisk och uthållig.
• är stresstålig och besitter en god simultanförmåga.
• är öppen, glad och positiv.


Du erbjuds
Du kommer att arbeta i en modern och trevlig miljö i nybyggda lokaler med trevliga kollegor. Boxer är ett företag där det händer mycket och du har möjlighet att vara en del och påverka verksamheten framåt. Du kommer att utgöra en viktig funktion för Boxer då ditt arbete som Customer Service Coordinator bidrar mycket till Boxers ständiga utveckling. Vidare kommer du få arbeta fritt under ansvar och du får vara med och påverka din roll och dess utformning.

Start: Omgående!
Placering: På Boxers kontor i Hornsberg.

I denna process samarbetare Boxer med Jurek Rekrytering & Bemanning och för mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rakel Jarl på rakel.jarl@jurekbemanning.se.
Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!


Om företaget
Boxer TV Access AB erbjuder konsumenter attraktiva programpaket och mervärdestjänster till ett konkurrenskraftigt pris och med teknik som är enkel att använda. Boxer startades i oktober 1999 och tillsammans med Terracom Sverige, Terracom Danmark, Boxer Danmark och finländska PlusTV en del av Terracom Group.se.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf

Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson

Sammanfattning

Postadress

Grev Turegatan 30
STOCKHOLM, 11438

Liknande jobb


6 november 2023

3 november 2023

3 november 2023