Customer Service Developer

Arbetsbeskrivning

Jurek Bemanning Sverige AB

Arbetsbeskrivning
I rollen som Customer Service Developer kommer du att ansvara för utbildning och utveckling av kundservice. Det innebär att du kommer att arbeta med kravställning på våra IT system och delta i projekt för att säkra att vår kundservice kan arbeta effektivt. Du kommer även ansvara för att kundservice har rätt utbildning och att utbildningsmaterialet är uppdaterat. I arbetet arbetar du nära vår kundservice leverantör för att samla in förslag på förbättringar och dylikt. Du kommer även att arbeta mycket kommunikativt med kundservice och ständigt sträva efter förbättring och effektivitet inom avdelningen. Det kan förekomma resor.

Arbetsuppgifter i punktform:
• Fånga upp systemfel samt utvecklingsbehov på system från vår kundservice och kravställa dessa vidare till vår IT avdelning.
• Delta i diverse utvecklingsprojekt för att säkra att kundservice kan arbeta effektivt i systemen
• Proaktivt komma med förslag på förbättringar, implementering av verktyg/system som underlättar kundservice arbete samt driva igenom dessa projekt.
• Ansvara för att utbildningsmaterial tas fram samt uppdateras såväl inom nya som inom befintliga affärsområden
• Utbilda trainers och coacha kundservice i affärssystem, produkter, tjänster och kundfrågor
• Kontinuerlig inventering och uppföljning av kompetensen inom kundservice


Vem är du?
I tjänsten som Customer Service Developer krävs det att du är strukturerad och trivs med att arbeta i en projektledarroll. Du kommer till din rätt när du får arbeta i en bred roll då du är duktig på att hantera många projekt samtidigt. Du har minst 2 års yrkeserfarenhet från callcenter. Som person är du självgående och resultatorienterad. Vidare är du pedagogisk och förtroendeingivande och har en mycket god kommunikativ förmåga. Du är van att driva och kravställa utvecklingsprojekt och arbeta i en dynamisk miljö där det händer mycket.

Du:
• har stort engagemang och ett stort eget driv
• vågar ta för dig och vågar ta plats i en dynamisk miljö
• är noggrann och pedagogisk
• är stresstålig och besitter en god simultanförmåga
• är öppen, glad och positiv
• är kundfokuserad


Du erbjuds
Du kommer att arbeta i en modern och trevlig miljö i nybyggda lokaler med trevliga kollegor. Boxer är ett företag där det händer mycket och du har möjlighet att vara en del och påverka verksamheten framåt. Du kommer att utgöra en viktig funktion för Boxer då ditt arbete som Customer Service Developer bidrar mycket till Boxers ständiga utveckling. Vidare kommer du få arbeta fritt under ansvar och du får vara med och påverka din roll och dess utformning.

Start: Snarast möjligt.

I denna process samarbetare Boxer med Jurek Rekrytering & Bemanning och för mer information kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Rakel Jarl på 070-972 13 52 alternativt rakel.jarl@jurekbemanning.se.
Du är välkommen att ansöka denna tjänst via vår hemsida: www.jurekbemanning.se; vi tar inte emot ansökningar via e-post. Skicka in din ansökan idag då vi intervjuar löpande!


Om företaget
Boxer TV Access AB erbjuder konsumenter attraktiva programpaket och mervärdestjänster till ett konkurrenskraftigt pris och med teknik som är enkel att använda. Boxer startades i oktober 1999 och tillsammans med Terracom Sverige, Terracom Danmark, Boxer Danmark och finländska PlusTV en del av Terracom Group.se.

Start:
Snarast möjligt. Vi kommer att intervjua löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf

Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson

Sammanfattning

Postadress

Grev Turegatan 30
STOCKHOLM, 11438

Liknande jobb


Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

Kundservicehjälte till växande Power Hemelektronik

23 maj 2024