Customer Service Manager - Malta

Arbetsbeskrivning

Vår uppdragsgivare är en av Europas största arrangörer av online-spel.Till deras kundserviceorganisation söker vi en Customer Service Manager - placering på Malta. Du kommer att ansvara för ett 30-tal personer där du bl a kommer att rekrytera, utveckla, motivera och säkerställa kompetens i din organisation inom ramen för givna resurser.Det kommer att vara din uppgift att hålla dig uppdaterad om nya produkter och tjänster samt att fördela arbete och planera scheman på effektivaste sätt.Då du kommer att befinna dig i en internationell organisation kommer det att ställas höga krav på god kommunikationsförmåga, både förstå andra och själv göra sig förstådd. Du är kommersiellt orienterad och förstår att sätta kunden främst.Du är en erfaren ledare och förstår hur man målstyr och motiverar en organisation.Du är stresstålig och strukturerad, positiv och driven. Vi söker dig som har erfarenhet från kundserviceområdet, antingen som chef eller teamansvarig.Du har ett intresse för sport, spel och IT. Skicka din intresseanmälan snarast då urval kommer att ske fortlöpande.

Artiklar i detta ämnet

  1. Samverkan fack och arbetsgivare

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsult Ellika Björner Sehlström
08-545 497 00
Researcher Linda Wirström
0702078070
Researchkonsult Linda Wirström
070 207 80 70

Sammanfattning

Besöksadress

Kungsgatan 12-14
None

Postadress

Box 6822
STOCKHOLM, 11386

Liknande jobb


6 november 2023

3 november 2023

3 november 2023