Customer Service Process & Development Manager

Arbetsbeskrivning

Det här är vi
För oss kommer människan alltid först. Och tekniken först därefter. Du ska alltid kunna vara uppkopplad med de och det som betyder mest för just dig. Vår övertygelse är att uppkopplade samhällen är starkare samhällen. Som en Telenor-medarbetare kommer du att vara en viktig pusselbit av en större internationell organisation som vill skapa samhällsnytta genom att leverera förstklassig uppkoppling i de samhällen vi verkar.

Nu söker vi en ledare för vårt nya team Process & Development inom Kundservice. Telenor är mitt i en pågående stark digital transformation och vi tror att alla på något sätt är innovatörer. Därför välkomnar vi medarbetare som tänker nytt, på sitt eget vis.

Vad du kommer att göra
Kundservice är en av kanalerna inom divisionen Channels som ansvarar för kundmötet i samtliga kanaler inom konsument och SME – Vi levererar behovsanpassat sälj och service med hög kvalitet. Inom Channels arbetar vi varje dag för att ge våra kunder en upplevelse utöver det vanliga.

Telenors kundservice drivs i samarbetar med externa partners som operativt driver vår kundservice från Norrköping, Umeå, Göteborg, Kalmar och Cypern. Vår ambition är att skapa branschens nöjdaste kunder!

Process & Development är ett nytt team inom Kundservice och vi söker nu dig som vill leda teamet för att ta nästa steg mot en kundservice i världsklass!

 
Som Process & Development Manager kommer du tillsammans med våra leverantörer och interna kollegor driva verksamhetsutveckling mot framtidens kundservice samt ansvara för och utveckla nyckelprocesser i linje med COPC standard. 

Ansvarsområden:
•    Verksamhetsutveckling
•    Workforce management
•    Training & Quality
•    Analys & Rapportering

Teamet består av 7 specialister som är placerade i Solna, Karlskrona, Umeå och Karlskoga.
I rollen kommer du att ingå i Kundservice ledningsgrupp tillsammans med ansvariga för Kundservice Mobil, Kundservice Bredband &TV, samt Outbound Telesales & Canvas.

Vem du är
Som person är du strukturerad och affärsmässig med ett analytiskt sinne. Du brinner för verksamhetsutveckling och utgår alltid från kundens bästa. Ditt arbete präglas av ett datadrivet förhållningssätt i kombination med en förmåga att se samband och förstå helhetspåverkan på kanalen. Eftersom arbetet sker i en utmanande miljö med högt tempo behöver du vara en flexibel och prestigelös lagspelare med en positiv inställning.

Erfarenhet: 
* Tidigare ledarerfarenhet
* Arbetat med verksamhetsutveckling 
* Universitetsexamen som ekonom, ingenjör eller motsvarande är meriterande  
* Meriterande om du har erfarenhet av att jobba enligt COPC  

Löfte
Nyckeln till vår framgång är en balanserad arbetskraft. För att säkra det arbetar vi aktivt för att främja en arbetsmiljö där våra anställda får stöd och egenmakt inom alla sina arbetsområden. Vi lovar dig ett mänskligt företag som har hög vilja till självförbättring och att snabbt anpassa sig till en digitaliserad värld. Du välkomnas varmt in till ett skickligt team av professionella kolleger och utöver detta erbjuder vi även:

* Ett flexibelt arbetssätt – träna på lunchen utan att stressa tillbaka till jobbet, att i lugn och ro kunna lämna/hämta upp barn från förskolan och jobba hemifrån de dagar du behöver? Så länge du kan leverera vad du ska så är friheten stor.
* Utbildningsprogram så att du som medarbetare kan fördjupa din kunskap och bredda kompetensen.
* Ett generöst hälsovårdspaket innehållandes exempelvis Give me a break-days, friskvårdsbidrag, tjänstepension och mycket mer.

Sök till oss idag
Om du tycker att det här låter intressant och vill höra mer, vänligen kontakta Oscar Tibbling, 0734 25 26 42, oscar.tibbling@telenor.se
Skicka inte din cv via mail, dessa kommer inte att utvärderas.

Sista ansökningsdagen: 2019-09-15
Placeringsort: Solna

Bra att känna till
Enligt Telenors policy genomför vi bakgrundskontroll på slutkandidat för samtliga rekryteringar.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Palmberg
+46 734417133
Anna Holmgren
+46 734252688
Martin Stenfors

Elin Johansson

Johan Wall

Anna Holmgren
+46 455301045
Se kontaktuppgifter i annons

Recruiter Name

Daniel Stenberg
+46730570580

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telenor Sverige AB Karlskrona
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • SALARY
  • FULLTIME PERMANENT
  • Publicerat: 28 augusti 2019

Besöksadress

Katarinavägen 15
None

Postadress

None
Karlskrona, 37180

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024

Deltidsjobb inom kundservice

Deltidsjobb inom kundservice

15 april 2024

Kundservice

Kundservice

19 april 2024