OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort beskrivning av företaget:
Black & Decker Inc.USA är världens ledande tillverkare av elektriska handverktyg till såväl hobby- som industrianvändare.Verksamheten omfattar även trädgårdsprodukter, Piranha tillbehör och DeWalts professionella verktygsprogram.Det nordiska huvudkontoret, med central marknadsföring och administration, ligger i Mölndal.Läs gärna mer på www.blackanddecker.com.Vi söker en medarbetare till vår Customer Service avdelning.
INFORMATION OM LEDIG TJÄNST
---------------------------
Titel: Customer Service Representative
Beskrivning av arbetsuppgifter:
På Customer Service har du hand om Black & Decker's ordermottagning och kundsupport gentemot återförsäljare.Du kommer att vara del av ett nordiskt team som arbetar tillsammans för att överträffa kundernas förväntan.
Dina arbetsuppgifter är att arbeta med företagets finsktalande kunder.Du kommer att ingå i vår kundtjänst fördelat inom nordens alla länder.Du förväntas arbeta med att registrera order, lägga serviceorder, övervaka ordersaldon, sköta leveransbevakning samt hålla kontakt med både kunder, leverantörer, säljare och ekonomiavdelning.
Beskrivning av kvalifikationer:
Vi söker Dig med finska som modersmål då tjänsten kräver denna kunskap i både tal och skrift.Svenska och engelska är också ett måste.Vi vill att du har god PC vana och tekniskt intresse.Har du erfarenhet av att arbeta i SAP affärssystem är det mycket meriterande.Vi ser att du har arbetat minst ett par år inom Customer Service, är service minded och tycker om att ha telefonen som arbetsredskap.
ANSTÄLLNINGSVILLKOR
-------------------
Tillträde: 2009-07-01
Tidsbegränsad: 2010-08-31
Övriga villkor:
Tjänsten är ett vikariat (Heltid) under perioden.
ANSÖKAN
-------
Senast: 5 juni
AG referens: Customer Service Representative
Skriftlig: Enbart skriftlig
KONTAKTPERSONER
---------------
Funktion: Customer Service Manager
Namn: Jenny Dijkstra
Telefon: