OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
ActivPersonal har sedan 2008 framgångsrikt hjälpt våra kunder med att hitta och leverera kompetent personal. Vi är en personlig och engagerad personalpartner. Vi levererar effektiva, flexibla och skräddarsydda lösningar för alla typer av företag, oberoende av storlek. Vi är sedan 2009 medlem i Kompetensföretagen. Du kan läsa mer om oss på activpersonal.se
.
Vi söker nu omgående en Customer Service Representative med god vana av SAP till ett längre uthyrningsuppdrag hos vår kund A. Schulman Nordic AB i Åstorp.
Arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta med kundtjänst med tillhörande varierande administrativa arbetsuppgifter. Många av arbetsuppgifterna kommer att handla om att mata in olika data i kundens nya affärssystem, SAP.
Vårt erbjudande
Vi erbjuder ett omväxlande arbete inom en viktig del av företagtes verksamhet. Vår uppdragsgivare är ett stabilt och framgångsrikt företag som är del inom en större internationellkoncern, LyondellBasell.
För att passa in hos oss krävs att du:
-Är en naturlig och glad person som ser utmaningar istället för problem.
-Vill utvecklas och söker ständigt nya kunskaper.
-Är flexibel och allround som person.
-Har tidigare vana och erfarenhet av arbete på kundtjänst.
-Har god datavana (Office programmen).
-Har god vana och kunskap av affärssystemet SAP.
-Behärskar svenska samt engelska språket i tal och skrift.
-Är bosatt i närområdet samt har körkort och tillgång till bil.
Arbetsort & arbetstider
Arbetet sker på kundens produktionsanläggning i Åstorp Arbetstid är dagtid kl. 07.45-16.30 (måndag-fredag).
Månadslön enligt gällande kollektivavtal.
Tillträde omgående enligt överenskommelse.
För rätt person finns goda möjligheter till en fortsatt anställning hos kundföretaget efter avslutad uthyrningsperiod.
Vi tillämpar löpande urval till den här tjänsten.
Vid frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Johan Spjuth på 0733- 67 06 60.
Välkommen med din ansökan!