Customer Service Support till Allergan

Arbetsbeskrivning

Addecco söker nu en noggrann, lösningsorienterad och kommunikativ Customer Service Representative till ett internationellt och expansivt läkemedelsföretag med välkända produkter.

Om Tjänsten 
Allergan är inriktade på utveckling, produktion och kommersialisering av brandade läkemedel, medicintekniska produkter och biologiska produkter för patienter i hela världen. Allergan marknadsför en portfölj av ledande varumärken och best-in-class produkter för det centrala nervsystemet, ögonvård, neurologi, medicinsk dermatologi, medicinska estetik, bröstrekonstruktion, bröstestetik och urologi.

På över 100 marknader över hela världen saluför Allergan produkter som ger kunderna mervärde, tillgodoser ouppfyllda medicinska behov och ökar patienternas livskvalitet.
I din roll som Customer Service support kommer du att arbeta tillsammans med dina kollegor i en internationell miljö. Du kommer att ha fokus på ordermottagning och all logistik kring detta vidare kommer du även att administrera säljare ute på fältet med administration kring offerter samt arbeta med kunduppföljning och ser då till att varje kund får service i världsklass. Vidare kommer din arbetsdag bestå av att övervaka fakturor, arbeta med statistikuppföljningar samt uppföljning av returer till kunder i systemet SAP. Tycker du att det låter som en arbetsdag som skulle passa dig så ska du söka tjänsten redan idag!

Företaget arbetar aktivt med utvecklingsplaner och intern rörlighet för sina medarbetare. Detta är en ersättningsrekrytering då nuvarande medarbetare avancerar till en position på marknadssidan.

Om dig
Vi söker dig med relevant utbildning från universitet/ högskola meriterande är om du har en utbildning inom marknad till exempel från IHM, eller motsvarande kunskaper från arbetslivet. Du har tidigare erfarenhet av arbete med ordermottagning och att leverera service i världsklass kommer väl till nytta då varje dag handlar om snabba puckar och många kontaktytor. Det är meriterande om du tidigare arbetat i CRM system då du på daglig basis kommer att uppdatera och följa upp kunder i dessa system.

Viktigt för tjänsten är:
- Tidigare erfarenhet och förståelse av internationella miljöer
- Flytande engelska och svenska i både tal och skrift
- Mycket meriterande om du behärskar danska språket i tal och skrift
- Kommunikativ i ditt arbetssätt
- Van vid att arbeta i system, gärna SAP.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet för tjänsten och vi ser att du som söker är mycket engagerad, dedikerad och drivande i ditt arbetssätt.

Om anställningen
Tjänsten som Customer Service Support är ett konsultuppdrag med tillsättning omgående. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Till att börja med är uppdraget på 6 månader och för rätt person finns stora möjligheter att tjänsten övergår till en anställning direkt hos Allergan.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. I Sverige finns vi på ca 50 orter och har 5000 anställda. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag, rabatt på träningskort m.m. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Om ansökan
Tjänsten ska tillsättas omgående och rekryteringsarbetet sker därför löpande under ansökningstiden. Du ansöker genom att registrera dig via formuläret nedan. Bifoga CV och personligt brev.

Första steget i vår rekryteringsprocess är att du kommer få ett eller flera tester skickade till din e-mail. Adecco använder tester som en del i processen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Ansvarig rekryterare går sedan igenom inkomna ansökningar kontinuerligt och gör ett första urval. Om du är en av dem som går vidare kommer du att bli kontaktad för en telefonintervju. De som går vidare efter telefonintervju får möjlighet att komma till Adecco och träffa ansvarig rekryterare för en personlig intervju.

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att
kontakta ansvarig rekryterare Annelie Sandberg 08- 598 981 96

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 30 augusti 2016

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023