Arbetslivsinstitutet.se

Customer Service Team Leader


1 platser Tillsvidare Heltid

För att du som Customer Service Team Leader vill vara den bästa du kan vara och leverara förstklassig service varje dag.

Hos oss på JYSK är vi stolta över att sätta våra kunder i främsta rummet. Som ytterligare ett steg i att sätta kunden i fokus utvecklar vi i dagsläget ett nytt kundservicecenter som en viktig del i att säkerställa förstklassig service och nöjda kunder i Nässjö.

Arbetsuppgifter

Som Team Leader för vår kundservice kommer du ha ett nära samarbete med våra butiker och övriga funktioner inom retailverksamheten såsom logistikavdelningen, transportansvarig, kundtjänstansvarig, vårt webb team, kundservice center i andra relevanta länder samt våra transportörer. Du kommer att ha ansvaret att bygga upp funktionen inom företaget och ha det yttersta ansvaret för teamets tillväxt och framgång och rapportera direkt till Country Manager, Johan Sjödin.

Vad kan du förvänta dig?

- Säkerställa bästa möjliga kommunikation gentemot kunder via mail, telefon och chat
- Hantera order, leveranser, returer och reklamationer med tydligt fokus på kundnöjdhet
- Hantera kundernas förfrågningar gällande vårt sortiment
- Agera support for våra butiker och säkerställa ett optimalt samarbete mellan centrallager, butiker och kunder.
- Ansvara för att säkerställa tillräckliga hemleveransmöjligheter för våra kunder och säkerställa ett konkurrenskraftigt alternativ för våra olika kunders behov.
- Bidra till löpande förbättringar av vårt kundservicekoncept kring de dagliga kundserviceprocesserna genom att föreslå förbättringsområden som gagnar våra kunder.
- Delta i relevanta möten för verksamheten.

Hur kan du göra skillnad, varje dag?

- Alltid leverara högsta kvalitet i alla led med kunden i fokus.
- Vara en stark kommunikatör i tal och skrift, kombinerat med att vara service-minded, positiv och proaktiv i det daliga arbetet
- Ha en systematisk, strukturerad och ihärdig approach för att få arbete gjort
- Du har relevant utbildningsbakgrund i kombination med 2-4 års erfarenhet från kundtjänstarbete.
- Vi ser det som en fördel om du har erfarenhet från SAP och att du har ledarskapserfarenhet sedan tidigare
- Behärskar engelska obehindrat i tal och skrift

Nyfiken?

JYSK är ett stabilt internationellt retail företag som satsar på utveckling och utbildning. Har du rätt inställning, vilja och kompetens kan JYSK erbjuda dig en spännande arbetsvardag.

Vi tar in löpande för intervjuer under ansökningstiden och väntar med spänning på din ansökan med CV!

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Clara Franzen
08 522 167 04
Alexandra Williams
08522 167 08
Alexandra Williams
0852216708
Alexandra Williams
0852216708
Alexandra Williams

Alexandra Davis
0852216717
Alexandra Williams
0852216716
Alexandra Davis

Sara Stors
0852216708

Ansök

> Sista ansökningsdatum: 13 August 2014
E-post: [email protected]

CareerBuilder Nordic AB

Besöksadress

Rosenlundsgatan 29A
STOCKHOLM

Postadress

Rosenlundsgatan 29A
STOCKHOLM, 11863

Liknande jobb


Kundtjänstchef Lidl Sverige KB 21 July 2014 Kundtjänstchef