OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Hankook Tire Sweden AB
Hankook Tire är ett av världens största och snabbast växande däcktillverkare för personbilar, lätta lastbilar (stadsjeepar, husvagnar etc), lastbilar och bussar.
Vi utvecklar också banbrytande teknik för att göra våra kunder mer nöjda genom högkvalitativa produkter.
Med försäljning i 185 länder runt om i världen, rankas Hankook Tire som den sjunde största i världen sett till omsättning.
Bolaget har mer än 20.000 anställda i fyra regionala högkvarter, över 20 utländska dotterbolag och fem FoU-centra runt om i världen.
Om anställningen
Kontoret i Sverige tar hand om verksamheten i Norden och för att kunna ge bättre service, söker vi nu en Customer Service Representative.
Huvudsakliga ansvarsområden:
- Hantera beställningar från kunder via e - post, telefon och webshop
- Övervaka och spåra bl.a. order i SAP
- Hantera reklamationer, kundfakturor och priser
- Skicka ut orderstatus varje vecka
Kvalifikationer:
- Helst har du erfarenhet av bilindustrin, kunskap om däck är mycket positivt
- Du trivs med telefon som redskap och har alltid kunden i fokus
- Kunskap i SAP eller annat affärssystem, samt Excel
- Strukturerad och förmåga att ta egna initiativ
- Flytande Svenska, goda kunskaper i engelska och gärna andra nordiska språk
Vid frågor gällande tjänsten kontakta Sara Fröberg 08-590 839 16
Urval sker löpande så skicka in din ansökan snarast
Vänligen skicka in ditt CV och personligt brev med löneanspråk till nedanstående e - postadress :
-> Info.hr@hankooktire.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Fröberg
010-130 21 14