Customer success manager

Customer success manager

Arbetsbeskrivning

Vill du leda utveckling inom e-handel och arbeta nära expansiva e-handlare som växer snabbt? Vendre är en e-handelsplattform i en expansiv tillväxtfas och har under de senaste två åren både dubblat personalstyrkan och utsetts till ett av Sveriges snabbast växande bolag.

Vi behöver din hjälp att utveckla våra kunders e-handel och deras samarbete med oss. E-handeln växer och slår rekord varje dag vilket ger oss som bolag och dig möjlighet att växa och utvecklas snabbt.

Om Vendre
Vendres mål är att bygga Sveriges bästa e-handelsplattform för B2B (https://vendre.se/). Vi är ett techbolag med en produkt som älskas av, och gör stor skillnad för, våra 100+ företagskunder. Tack vare ett unikt erbjudande och vår inriktning mot SMB inom B2B och Brands är vi idag ett av de ledande bolagen på marknaden. Med kunder som Order Nordic, Micki Leksaker, mStore och Ur&Penn, har plattformen Vendre idag en årlig omsättning på över 1,8 miljarder.

I våra sekelskifteslokaler på Saltmätargatan 5 i centrala Stockholm hittar du ett handplockat team på ca 28 personer. Vi tror på att bygga en flexibel och motiverande arbetsplats med en fantastisk kultur. Roliga dagar på kontoret i kombination med fokuserade dagar remote är därför något vi förespråkar.

Om rollen
Vendre har vuxit mycket senare åren och det är allt fler som upptäcker vad Vendre kan göra för deras bolag. Det gör att Vendres customer success team måste bli vassare och fler! I rollen kommer du att jobba nära expansiva e-handlare som vill utveckla sin affär. Du kommer att jobba med bolag som vill mycket och du kommer att få stora möjligheter att påverka deras utveckling och vägval framåt. Allt för att bygga en bättre e-handel till deras användare.

Du kommer att vara länken mellan e-handlaren (vår kund) och Vendre. I det ansvarar du för att löpande utveckla kundens samarbete med Vendre genom att ha avstämningar kring deras mål och utvecklingsplaner. Tillsammans med kund lägger du en gemensam plan framåt och tar reda på vad de önskar göra, vad det tar i tid att genomföra och presenterar för vår kund. Du projektleder sen genomförandet tillsammans med kund och våra utvecklare.

Du behöver vara nyfiken på system, funktioner & it samtidigt som du har ett affärsnära tänk och ser affären i varje enskild funktion. Du gillar att prata med människor samt är spindeln i nätet i form av planering och struktur.

Vi tror att du:
- Är riktigt sugen på att fortsätta din karriär inom e-handel
- Har tidigare erfarenhet av kundkontakt och gillar att bygga relationer
- Arbetar strukturerat och kommunikativt
- Är trygg och litar på din egen förmåga att lösa problem
- Vågar ta ägandeskap och vara framåtdrivande




Varför tycker vi att du ska söka?
Här får du de möjligheter du drömmer om. I ett tight team, på ett snabbväxande bolag, inom en bransch som ständigt växer med nya möjligheter och utmaningar. Vi älskar nytänkande och jobbar hela tiden med förbättringsprocesser och vi hoppas att du drivs av samma anda. Runt om dig har du fantastiska kollegor med mångårig erfarenhet inom e-handel och utveckling. Du kommer lära dig massor, både av dig själv i de utmaningar du stöter på, och av alla kollegor du jobbar med.

Kontaktpersoner på detta företaget

Mikael

Karl
0707212154
Mikael Nyström

Ida Garamvölgyi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vendre
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 juni 2022
  • Ansök senast: 14 december 2022

Besöksadress

Saltmätargatan 5, Stockholm
None

Postadress

Saltmätargatan 5
Stockholm, 11359

Liknande jobb