Customer Success Manager till Wayke

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vill du också vara med och förändra bilbranschen?

Som Customer Success Agent kommer du ansvara för den absolut viktigaste kommunikationen Wayke har - den till våra potentiella & befintliga kunder och användare. Dei har över 1 200 bilanläggningar som använder deras tjänst ochi strävar efter högsta kundnöjdhet vid varje kontakt. I rollen kommer du att lägga stor del av din tid på att sälja in vår palett av tjänster till nya & befintliga kunder. Du kommer också att supportera våra användare med sina funderingar. Allt som oftast pratar du också med Waykes kunder på telefon och det är även stort fokus på att lösa tekniska frågor, så du jobbar nära produktteamet för att utveckla lösningar.


Om företaget
Wayke driver förändringen för hur konsumenten köper och säljer bilar online. På Wayke får du jobba på en ung, snabbrörlig tech startup tillsammans med ett gäng briljanta människor som alla är stolta över och dedikerade till sitt arbete.

Deras team har bred erfarenhet från bilbranschens olika delar, men också från andra digitala marknadsplatser och startups. I deras ekosystem finns billtillverkare, finanslösningar, försäkringsbolag & Facebook. De sitter i inspirerande lokaler i centrala Stockholm.

För Wayke är ditt driv och din personlighet det viktigaste. Wayke-familjen kommer se till att du har det bra, men du kommer också få ta massor av ansvar för ditt eget arbete och dina leveranser.


Din profil
Vi tror att du:
• Tycker om att arbeta rådgivande och är en stjärna på försäljning
• Drivs av att vända en missnöjd kund och är van att jobba med winbacks, upsell & cross sell
• Är tekniskt kunnig och intresserad av nya digitala lösningar
• Gillar att kavla upp ärmarna och hjälpa till när någon har problem
• Är pedagogisk och duktig på att kommunicera
• Söker en arbetsplats där ingen dag är den andra lik, där vi är engagerade och tar hand om varandra, samtidigt som vi har riktigt roligt
• Talar och skriver svenska och engelska felfritt och gärna behärskar ett tredje språk

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryteringskonsult Anna Magnusson på telefon 076- 869 30 48 eller anna@2complete.se


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer- och specialister.

2Complete är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 28 augusti 2019

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


19 april 2024

18 april 2024

18 april 2024