Customer Success Representative - Northmill Flo

Customer Success Representative - Northmill Flo

Arbetsbeskrivning

Northmill Flo

Igår fanns online och in-store. Det fanns bindningstid, konstiga avgifter och dålig support. Idag har gränserna suddats ut, bindningstiderna försvunnit och den trötta supporten är ett minne blott. Kvar är kunder som kan handla som de vill och var de vill - utan krångel. Med Northmill Flo får handlarna verktygen att göra det möjligt.

Northmill grundades i Sverige och är ett tech-bolag med hjärtat i tekniken och en övertygelse om att det personliga mötet spelar roll. Oavsett om det sker online eller fysiskt. Idag är vi cirka 160 medarbetare i fyra länder. Vårt löfte har sedan dag ett varit att förbättra människors privatekonomi. Med Northmill Flo adderar vi handlare till det löftet. Det är handlares vardag och faktiska problem vi vill hjälpa till att lösa och förbättra.

Om rollen

I rollen som Customer Success Representative ansvar du för Onboarda nya kunder inklusive utbildning i apparna och installation via distans. Proaktivt hjälpa kunder, hålla koll på nöjdheten hos våra kunder. Genomföra kundundersökningar och arbeta för hög kundnöjdhet. Det här är jobbet för dig som är som trivs med att vara spindeln i nätet.

Om dig

För att lyckas i den här rollen tror vi att du tidigare har arbetat i butik eller restaurang. Vidare tror vi att du är orädd, analytiskt lagd, lösningsorienterad och duktig på administration och koordinering. Du kommunicerar obehindrat i svenska och engelska.

Vi tror att du är ambitiös, en god kommunikatör och administratör, som vill jobba tillsammans med ett härligt gäng, centralt i Stockholm i ett bolag med kraftig tillväxt. Vår starka tillväxt gör även att det finns rum att växa i bolaget.

Vi går igenom ansökningar och intervjuer hålls kontinuerligt, så vi uppmuntrar dig att ansöka så snart som möjligt.

Kontaktpersoner på detta företaget

Babel Poli

Sargon Kurt
+4673-310 19 27
André Kerikorian
+46707169369
Annie Berglund

Erik Holting

Arim Salci

Nathalie Pace
+46 73-8989808
Sargon Kurt

Hikmet Ego

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Northmill
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2022
  • Ansök senast: 27 juli 2022

Besöksadress

Färögatan 33, Stockholm
None

Postadress

Färögatan 33
Stockholm, 16451

Liknande jobb


27 maj 2024

27 maj 2024

Customer Success Manager

Customer Success Manager

27 maj 2024