Customer Support Agent (Svenska/Danska/Norska)

Customer Support Agent (Svenska/Danska/Norska)

Arbetsbeskrivning

MSX International Ltd

Brinner du för att arbeta med kunder och kundservice inom bilindustrin? Talar och skriver du med lätthet på svenska/engelska och/eller norska/danska? Då kan detta vara arbetet för dig! Vi söker nu ett flertal medarbetare till ett potentiellt kundkontaktcenter i Göteborg.

Vi erbjuder:
Som medarbetare på MSXI arbetar du i en miljö där det är högt i tak. Du har en betydelsefull roll i ett expansivt företag med många utvecklingsmöjligheter. Vi har kollektivavtal och erbjuder friskvårdsbidrag.


Arbetsuppgifter:
Tillsammans med ett team av duktiga och motiverade kollegor kommer ni att arbeta med följande:
* Kundtjänst - Kommunicera med kunder baserat på deras behov via chatt, telefon, e-post och sociala medier för att erbjuda lösningar med en hög servicenivå.
* Administrationsuppgifter kopplade till kundhanteringsprocessen.
* Feedback - Ta ägande, prioritera och eskalera kundernas feedback och funktionsförfrågningar till relevanta interna team.
* Ständiga förbättringar av processer och verktyg


Passar du profilen?
För att lyckas i rollen som Customer Support Agent tror vi att du har ett genuint intresse av att tillhandahålla professionell kundtjänst och du är motiverad av att arbeta i ett snabbt, dynamiskt team med förmågan att anpassa, hantera och uppfylla deadlines. Du är en självdriven person med ett proaktivt tillvägagångssätt, en problemlösare och en flexibel lagspelare. Eftersom majoriteten av din tid ägnas åt att interagera med kunder måste du ha en utmärkt muntlig och skriftlig kommunikationsförmåga på svenska/engelska eller norska/danska och vara en bra lyssnare.

Önskvärd erfarenhet/kompetens:
* Minst 1 års erfarenhet från arbete med administration och kundservice.
* Erfarenhet från bilindustrin är meriterande.
* Trivs att arbeta med mycket kundkontakt.
* Lätt för att kommunicera muntligt och skriftligt.
* Strukturerad, självgående, positiv och ansvarsfull.
* Grundläggande IT-kunskaper och van användare av Office-paket.
* B-körkort
* Kunskap kring elbilar är meriterande.


Arbetsplats och omfattning:
Tjänsten är placerad i Göteborg. Detta är en heltidstjänst och tillträde sker enligt överenskommelse. Arbetstider är indelade i skift mellan 8-18, måndag-fredag. 


Låter detta som din nästa utmaning i karriären?
Vi arbetar med löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
HR-Manager Bodil Carlsen
+46 (0)31 337 88 43
HR Manager Anders Thor
+46709227627
Team Leader Yashar Maleky
0046 (0)768 79292
Recruitment Specialist Helen Rubin
0709-227627
Recruitment Specialist Helen Rubin
+46(0)709-227627
Account Manager Predrag Bojanic
+46 (0)704 174266
Recruitment Specialist Helen Rubin
031-3378840
Recruitment Coordinator & HR assistant Ninni Andersson
+46 (0)31 337 88 54
Recrutiment Specialist Josefine Regnér

Sammanfattning

  • Arbetsplats: MSX International Ltd
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2024
  • Ansök senast: 1 juni 2024

Besöksadress

Drakegatan 7
None

Postadress

Drakegatan 7
Göteborg, 41250

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024