Customer Support Agent till Carasent

Arbetsbeskrivning

Har du tidigare erfarenhet inom vården och vill vara en del av vår resa att möjliggöra reducerad administration, ökad patientsamverkan och förbättrad vårdkvalitet inom vården? Som Customer Support Agent hos oss på Carasent får du möjligheten att göra just det!

Om rollen

Som Customer Support Agent hos Carasent arbetar du med vårt digitala journalsystem Webdoc, Digitala Vårdrummet samt övriga tilläggstjänster. Webdoc är ett webbbaserat journalsystem som främst riktar sig till privata vårdgivare inom primär- och specialistvård samt företagshälsovård. Plattformen Vårdrummet är en applikation för patientkommunikation, via digitala tjänster. Vi supporterar vårdgivarna via mail och telefon men det kan även förekomma arbete på plats ute hos kund.

Vem är du?

Vi tror att du är en lagspelare som är duktig på att kommunicera och förmedla kunskap om våra produkter. Du är servicemedveten och lösningsorienterad och trivs med att jobba med ständiga förbättringar. Du är en god lyssnare och är genuint intresserad av att förstå vårdgivares behov och hur vi kan addera värde för dem.

För att trivas i rollen hos oss tror vi att du har:

- Erfarenhet av vårdinformationssystem och har arbetat inom vårdsektor som exempelvis vårdadministratör eller undersköterska. Det är meriterande om du har erfarenhet från våra produkter Webdoc och Vårdrummet.
- Erfarenhet av arbete i någon form av supporterade roll.
- Goda kunskaper i det svenska språket då det är svenska vi primärt talar med vårdgivare. Engelska är vårt koncernspråk.
- Du ser inga hinder med att jobba med datorn som ditt främsta jobbverktyg.


Vi erbjuder

- En bidragande roll i ett engagerat team där du arbetar med en uppskattad och framgångsrik produkt som skapar ett stort värde för våra kunder.
- Utvecklingsmöjligheter i ett spännande tillväxtföretag.
- Hybrid arbetsplats med möjlighet att jobba hemifrån enligt överenskommelse.
- Två friskvårdstimmar per vecka samt friskvårdsbidrag.
- Sex veckors semester.
- Privat sjukförsäkring.


Om Carasent

Hälsoteknikföretaget Carasent utvecklar och levererar ett ekosystem av integrerade SaaS-tjänster som möjliggör reducerad administration, ökad patientsamverkan och förbättrad vårdkvalitet.

Genom sin breda portfölj av IT-system och applikationer, som molnbaserade journalsystem, verktyg för digital patientkommunikation och digitala vårdmöten, BI-lösningar och ett flertal partnerintegrationer, erbjuder Carasent den mest flexibla lösningen för vårdgivare på den nordiska marknaden idag.

Carasent har idag drygt 150 anställda på sina kontor i Sverige och Norge och är listat på Oslo Börs. Kunderna återfinns inom primärvård, specialistvård, företagshälsovård och rehabilitering, primärt inom privat sektor. Huvudkontoret ligger i Göteborg.

Företag inom koncernen Carasent: Evimeria EMR AB, Metodika AB, Carasent NO, Medrave Software AB and HPI Health Profile Institute AB. 

Innan anställning kan bli aktuell kommer en bakgrundskontroll att genomföras. Vi använder bakgrundskontroller från SRI. Vid frågor som rör rollen kontakta gärna (mailto:theres.johansson@evimeria.se)

Är det dig vi beskrivit ovan? Då är du varmt välkommen med din ansökan redan idag. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen ligger uppe tills vi tillsatt tjänsten.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Carasent
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 november 2022
  • Ansök senast: 27 april 2023

Liknande jobb


Senior supporttekniker

Senior supporttekniker

6 juni 2024

5 juni 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

5 juni 2024