Customer Support Representative till Talentech Sweden

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att bygga relationer och ge riktigt bra service? Då kan det vara dig vi på Talentech letar efter just nu. För dig som vill, i ett nära samarbete med dina kollegor, ge support till våra kunder finns nu möjligheten att bli en del av vårt Customer Success Team i Sverige!

Om rollen

Som Customer Support Representative så kommer du att arbeta i vårt Customer Success Team. Du har i ditt dagliga jobb en viktig del av ansvaret för att våra kunder ska fortsätta älska oss och vilja fortsätta utvecklas tillsammans med oss. Du är del av ett härligt team med stark servicekänsla som hjälper varandra att hjälpa våra kunder. Din roll i teamet är att vara vår första linjes HelpDesk där du kommer ha initiala kontakten med de flesta av våra kunders superanvändare.

Att vara kund hos Talentech ska vara en upplevelse i världsklass! Att våra kunder tas väl om hand lägger grunden för värdet av våra tjänster och skapar förutsättningar för en långvarig och god relation. Därför söker vi dig som tycker att det roligaste och viktigaste som finns är arbetet med att hjälpa kunder. CSR-rollen handlar mycket om att vara ett bollplank där du ska kunna lyssna in kundernas behov, vara konsultativ och guida varje kund till den bästa lösningen för just dem.

Rollen som Customer Support Representative innebär att:


• Gemensamt med sälj- och leveransorganisationen arbeta för att öka kundens värde i användningen av våra produkter inom Talentech
• Svara på användarfrågor från superanvändare i dessa system via epost och telefon
• Via mail och telefon assistera kandidater som har problem att söka tjänster hos våra kunder
• Dispatcha/eskalera ärenden som 2nd line, 3rd line eller kundansvarig måste titta på
• Samla in buggar, nyutveckling och förbättringar till utvecklingsteamet och se till att dessa kommuniceras korrekt
• Vara med i arbetet att förfina och vidareutveckla process för HelpDesk, buggar och kundinteraktionen

Vi söker dig som


• Har en starkt utpräglad servicekänsla, älskar att bygga relationer och att hjälpa till att lösa utmaningar
• Tycker om och är bra på att uttrycka dig på telefon och i skrift (både på svenska och engelska)
• Har mycket god dator-, webb- och systemvana och är nyfiken på att lära dig mer
• Trivs bäst när det är många olika saker på gång samtidigt och i en miljö där vi stöttar och lär av varandra

Mer information

Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till Patrik Dalivin, Support Team Lead, patrik.dalivin@talentech.com.  

Varmt välkommen med din ansökan! Vi jobbar kontinuerligt med urvalet och kommer kalla till intervjuer löpande, så om du tycker tjänsten lockar – inkom med din ansökan redan idag!

Vilka vi är

Under 2019 slogs fyra ledande HR-tech företag, Talmundo, HR Manager, ReachMee och Webcruiter, samman till Talentech.

Vi gick från konkurrenter till allierade och delar med oss av kunskap och erfarenheter för att bli bättre tillsammans. Målet? Att bli den ledande levarantören för verktyg och expertis inom rekrytering, onboarding och Talent Management.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Engman, Talent Manager
+46733 61 07 34
Anna Engman,

Anna Engman, Talent and Culture
0733610734
Pernilla Roos, Tf Customer Success Director
+46708 487172
Rebecka Merwani, Customer Success Director
+46722 539600
Linnea Holm, Talent Acquisition

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ReachMee AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2020
  • Ansök senast: 25 juni 2020

Besöksadress

Rosenlundsgatan 52
None

Postadress

Rosenlundsgatan 52
Stockholm, 11863

Liknande jobb


3 april 2024

3 april 2024

Supporttekniker

Supporttekniker

3 april 2024

3 april 2024