Customer Support till i Bulten AB i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Bulten AB är en ledande aktör i Europa och en av de största leverantörerna av fästelement till den internationella fordonsindustrin. Bolaget har cirka

1 200 medarbetare i nio länder med huvudkontor i Göteborg, där det sammanlagt arbetar 43 personer. Bland bolagets största kunder finns Volvo Cars, AB Volvo, Scania samt Autoliv. Bulten grundades 1873 och är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Nu söker Bulten Sweden AB tillsammans med Oddwork Customer Support till teamet på marknadsbolaget i Göteborg!

Om tjänsten som Customer Support hos Bulten Sweden AB
Som medarbetare inom Customer Support rapporterar du till våra säljteam och du arbetar tätt med Supply Chain i ett team om sex personer. Du har en koordinerande roll, vilket ställer krav på din förmåga att skapa god struktur och vara flexibel inför snabba förändringar. Du agerar självständigt för att möta nya förutsättningar och vidtar nödvändiga åtgärder för att hålla utlovade leveranstider. Du kommunicerar effektivt med bolagets kunder för att på bästa besvara leveransfrågor och möta olika behov med ambitionen att alltid hålla kundnöjdheten på topp!

Vidare ansvarar du för att bedriva leveransbevakning enligt bolagets vision, affärsidé, strategier, policies och mål. Bland dina dagliga arbetsuppgifter ingår att ta emot och bearbeta inkommen information rörande leveransbehov och förändringar, samordna information rörande extratrakter och reklamationer samt följa upp handlingsplaner med avseende på förbättrad leveransprecision. Du håller tät kontakt med bolagets säljare och bearbetar i samråd prognosunderlag på löpande artiklar för att ständigt effektivisera bolagets logistik och punktlighet mot kund.

Vi söker dig som...
...är proaktiv, serviceminded och trivs bra i en miljö med ett högt tempo! Som person är du stresstålig och fokuserad, vilket gör att du med framgång hanterar flera parallella projekt utan att tumma på varken kvalitet eller noggrannhet. Att lösa problem ligger dig nära till hjärtat och du tycker det är kul att pussla för att alltid hitta den bästa lösningen. Du känner ägande för de uppgifter som du tar dig an, samtidigt som du är uppmärksam och alltid ställer upp för dina kollegor när det behövs.

Vi ser gärna att du har en bakgrund inom kundservice, där erfarenhet från fordonsbranschen värderas högt. Du är duktig på att kommunicera och uttrycker dig väl på såväl svenska som engelska i både tal och skrift. Du har god datorvana och känner dig trygg i Microsoft Office-paketet. Tidigare erfarenhet inom programmet Info M3 (tidigare Movex) ses som meriterande.

Denna process är en talanginhyrning där du efter avslutad rekryteringsprocess blir anställd hos Oddwork.

Vad Bulten Sweden AB erbjuder dig
Hos Bulten Sweden AB erbjuds du en bred roll i ett företag med en härlig stämning. Personalens välmående värderas högt och därför erbjuds träningspass i form av löpning och TRX en gång i veckan under lunchen.

Varje år har bolaget konferens, jul- och sommaraktiviteter som är uppskattade inslag under året. Den sociala atmosfären är en stor del av Bultens kultur, det är därför inte ovanligt med gemensamma aktiviteter och AW:s bland kollegorna.

START: Omgående
PLATS: Göteborg  
OMFATTNING: Heltid (vikariat under en period om 8 månader med möjlighet till förlängning).
LÖN: Fast lön
KONTAKT: Talent Manager Jennifer Eriksson, jennifer@oddwork.se (för frågor om tjänsten, ej ansökningar)
SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2017-05-26

Är detta du? Skicka in din ansökan med CV omgående då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot att höra av dig.

Hire personality. Train skill. And be awesome at your employer branding. Vi tror att världen blir en bättre plats om människor får göra det de verkligen brinner för. Oddwork finns här för att göra det möjligt!

Employer branding är den osynliga kraft som styr vart dagens talanger söker sig. Oddwork hjälper företag över hela Sverige att kommunicera den kultur, de möjligheter och de äventyr som finns inom just deras egna unika världar!

Nyfiken och vill veta mer? Välkommen in i vår värld!

Kontaktpersoner på detta företaget

Charlie Sinclair
0704-220783
Consultant Manager IT Anna Höglund
031-892835
Consultant Manager Charlie Sinclair
031-892835
Konsultansvarig Emma Kavsjö
0767-671600
Konsultchef Poyan Karimi
0737571104
Consultant Manager Victoria Frykberg
031-892835
Talent Manager Amy Disley
0760425236
Talent Manager Jasmin Kamyab
0737249457
Talent Manager Emma Kavsjö
0767-671600
Talent Manager Jacob Borre
0760466562

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Oddwork Sweden AB Göteborg
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 27 april 2017

Besöksadress

Saltholmsgatan 19 42676 Göteborg
None

Postadress

Saltholmsgatan 19
Göteborg, 42676

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024