Customer Support till internationellt speditionsföretag

Arbetsbeskrivning

Vill du ha en arbetsdag i ett högt tempo med fokus på internationella kontakter, service och långsiktig kundvård? Vi på Adecco Office & HR ger dig en möjlighet att utvecklas på ett dynamiskt företag inom logistikområdet.

Hur ser din arbetsdag ut?

I din roll som Customer Support kommer du att arbeta mycket med kundkontakter, framförallt mot den internationella marknaden. Du kommer till stor del att hantera avvikelser i bokningar och ha nära kontakt med kunderna gällande dessa, både via telefon och mail. I dina arbetsuppgifter ingår även att identifiera och förbättra processer och dagliga rutiner. Vidare kommer du att arbeta proaktivt med att förbättra kundens upplevelse, detta genom ett professionellt bemötande och med en hög känsla för service.  

Du kommer att arbeta som uthyrd konsult hos ett av våra kundföretag i Göteborg. Uppdraget startar omgående. Arbetets omfattning är på heltid, vardagar 8-17.

 Vem trivs här?

Du som har en eftergymnasial utbildning inom logistik eller motsvarande samt erfarenhet av ovanstående arbetsuppgifter, kommer snabbt att känna dig trygg i din nya roll. Har du även mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska, i både tal och skrift och är van datoranvändare kommer du snabbt att komma in i dina nya arbetsuppgifter. Har du dessutom en god analytisk förmåga är detta rätt tjänst för dig!

Är du en kommunikativ och positiv person som drivs av att skapa bra kundrelationer och som har en vilja att lära dig nya saker, kommer du att trivas på denna arbetsplats. Vidare är du en resultatinriktad teamplayer med god problemlösningsförmåga som tycker om att interagera med andra människor. Att arbeta i ett högt tempo med tvära kast och nya utmaningar ser du som positivt och du har god initiativförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet.

Vad erbjuder vi?

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Är du intresserad?

Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.

Vid frågor angående registrering på hemsidan, kontakta gärna Kandidatsupport på tel 08-598 980 10.

Välkommen att söka!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Heltid
  • Publicerat: 27 juni 2014

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Logistikadministratör

Logistikadministratör

16 april 2024

13 mars 2024