Customer Supportspecialist

Customer Supportspecialist

Arbetsbeskrivning

WeSkill söker nu två stycken Customer Supportspecialist/Support Agents till ett långsiktigt kunduppdrag i Skellefteå, Västerbotten. Du blir del i ett konsultbolag med modern prägel där hållbarhet, flexibilitet och inkludering utgör en stor del av kulturen.
Om uppdraget
I rollen som Support Agent ingår du i ett supporttem med personer som besitter specialistkundskap inom alltifrån teknik till applikation. Som en del i vårt team bidrar du till utvecklingen av IT-stöd för området skola. Där blir ditt fokus att, tillsammans med övrig supportpersonal, vägleda de kunder som använder våra lösningar samt vara delaktig vid kvalitetssäkring och test av våra produkter.Vi söker dig
Som är kommunikativ och utåtriktad som person. Du har goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Vidare tror vi att du är en engagerad och öppen lagspelare som trivs med att tillhandahålla hög service till våra kunder.
Det är meriterande om du har:
Verksamhetserfarenhet inom skola
Har erfarenhet av applikationssupport
Har en god pedagogisk förmåga
Är driftig, analytisk och kan prioritera
Teknisk kompetens och fallenhet för tekniska frågor




Om WeSkill
WeSkill strävar efter att bli drömpartnern för både kund, medarbetare och samarbetspartners. Idag har vi flertalet kunder där vi levererar exempelvis systemutveckling, test- och kvalitetssäkring, IT-säkerhet, infrastruktur och automation m.m. Inom WeSkill arbetar vi främst i regionerna Skellefteå, Luleå, Umeå och Göteborg, men vi har även uppdrag i andra delar av Sverige.
WeSkills grundvärderingar handlar om inkludering, flexibilitet och hållbarhet. Det har alltid varit viktigt för oss att våra anställda känner att de kan vara sig själva och blir inkluderade i företaget och därmed en del av We:et i WeSkill. Genom att prioritera förmåner och flexibilitet för våra anställda skapar vi tillsammans ett hållbart arbetsliv där du får vara med att påverka din arbetssituation.
Intervjuer kommer att hållas löpande.Varmt välkommen med din ansökan!
Start:Enligt överenskommelse, slutet av augusti - början av september 2024.
Placering:Skellefteå, möjlighet till hybridarbete finns.
Kontakt: Jennie Öberg, 072-666 96 11eller jennie.oberg@weskill.se
Sista ansökningsdatum: 13/6 2024

Sammanfattning

  • Arbetsplats: WeSkill AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 maj 2024
  • Ansök senast: 31 oktober 2024

Liknande jobb


28 maj 2024

Teknisk Support - AC

Teknisk Support - AC

28 maj 2024

28 maj 2024