Dansk- eller norsktalande orderadministratör, 50 %

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:

För kunds räkning söker vi en dansk- eller norsktalande orderadministratör. Uppdraget är ca 20 timmar per vecka med strat i juli och beräknas pågå ca 6 månader.

Du kommer att arbeta som konsult via oss på Avanzera. Som anställd hos Avanzera har du fast månadslön och lön innevarande månad.


Arbetsuppgifter:

Som orderadministratör kommer du att ingå i ett nordiskt team som ger support till sjukhus och distributörer av medicinska instrument m.m. Exempel på arbetsuppgifter:

- Orderhantering
- Daglig uppföljning av order, lagerstatus och transporter
- Informera kunder och vidta åtgärder vid avvikelser
- Hantera returer


Din bakgrund:

Vi söker dig som är flytande i finska, tal och skrift samt att du till fullo behärskar svenska och engelska. Vi ser också att du har god vana av att arbeta i order- och leverantörssystem samt har goda kunskaper i Officepaketet. Har du erfarenhet av liknande arbetsuppgifter är det meriterande.

Positiv inställning och attityd samt ansvarskänsla är viktiga egenskaper. Du är serviceinriktad, uppmärksam på detaljer, effektiv och välorganiserad.

Sökord: danska, norska, dansktalande, norsktalande, halvtid, administration, orderadministration


Bemanning med personligt engagemang:

Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Molin
08 545 28 302
Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305
Lisa Karbelius
08-545 28 303
Helena Elvin Guillemain
08 545 28 305
Helena Elvin Guillemain
08-54528305
Pernilla Molin
08-545 28 302
Lisa Karbelius
08-545 283 03
Pernilla Molin
08-54528302
Lisa Karbelius
08-54528303
Helena Elvin Guillemain
0854528305

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera Bemanning AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 25 juni 2015

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023