Danskspråkig ordermottagare till vitvarujätte i Årsta

Arbetsbeskrivning

Om PerformIQ

PerformIQ är ett bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ!

Företagspresentation

Vill du tillhöra ett företag som erbjuder innovativa konsumentprodukter med elegant och modern design? Vår kund är en av världens störa producenter av vitvaror som erbjuder specialanpassade produkter för lokala marknader. Företaget har därmed även lokala servicepartners med den unika möjligheten att ha en global organisation bakom sig.

Tjänstebeskrivning

Som medarbetare vid företagets orderdesk har du kontakt med återförsäljare och kunder i Danmark och, Sverige och Norge. Ditt huvuduppdrag är därmed att registrera inkommande orders i system (SAP) samt hantera inkommande ärenden per mail.

I tjänsten ingår det även att vara behjälplig och ge en viss service kring produkter samt att hantera reklamationer. Du är därmed även ansvarig för att kontinuerligt uppdatera system och verkar mot Danska och Svenska marknaden.


Krav på person

Vi ser att du har tidigare dokumenterad erfarenhet från en likvärdig tjänst där du med vana hanterar kunder och återförsäljare på danska, svenska och norska. Du pratar flytande danska och svenska samt har erfarenhet av SAP. Vi ser det som mycket meriterande om du har tidigare erfarenhet från branschen eller har ett eget intresse för el, teknik och vitvaror.

Som person är du serviceminded och lösningsorienterad, du trivs med att arbeta under högt tempo och är van och trygg i att snabbt ta egna beslut. Du är positivt inställd till att ta dig an nya utmaningar och hitta och bidra med nya lösningar.

Du är tillgänglig med kortvarsel under en övergångs period




Start: Omgående
Omfattning: Till och med 30 juni
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Årsta
Lön: Enligt överenskommelse

Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ, men arbeta ute hos kund.

För att arbeta som konsult på PerformIQ är det meriterande om du har tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen. Ange gärna vilken aktivitet du har utövat, samt hur det har format dig som person.

Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så skicka in din ansökan idag då intervjuer hålls löpande!

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 17 mars 2015

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

31 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023

Sales support för kommande uppdrag

Sales support för kommande uppdrag

28 juli 2023