Dansktalande kundservicerepresentant till internationellt läkemedelsföretag

Dansktalande kundservicerepresentant till internationellt läkemedelsföretag

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
Vi söker en dansktalande medarbetare till en av våra kunder som är verksamma internationellt och arbetar med snabbrörliga konsumentprodukter samt läkemedel. Detta är ett uppdrag med start omgående och som beräknas pågå under ca sex månader och möjlighet till förlängning. Tjänsten är stationerad vid det nordiska huvudkontoret i Solna.

Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.


Arbetsuppgifter:
Arbetsuppgifterna du kommer att arbeta med har en bredd och det kommer alltid finnas saker att göra. För att nämna en del av arbetsuppgifterna du kommer att utföra:

- Orderhantering för alla beställningstyper, uppföljning och koordinering
- Daglig orderuppföljning
- Uppföljning av lager och transportfel
- Informera kunderna och vidta åtgärder.
- Hantera returer
- Fakturering och krediter
- Korrigerande åtgärder som rapportering av alla skadade varor, lagersaldofel och transportfel.
- Svara på kundförfrågningar som kommer in via telefon och e-post
- E-orderhantering och felsökning
- Utveckla och upprätthålla goda kundrelationer
- Samarbeta med säljare för att ge våra kunder den bästa servicen


Din bakgrund:
Vi ser gärna att du har en viss erfarenhet från ovanstående arbetsuppgifter men vill nu ta steget att lära dig mer. Förutsättningen för denna tjänst är att du talar och skriver obehindrat på danska men även svenska och engelska i tal och skrift. Du har som minst gått ut gymnasiet och med den arbetslivserfarenhet du har sedan tidigare, har du även fått med dig kunskaper inom något datasystem och har datorkunskap, det kan vara ett beställningssystem leverantörssystem samt Officepaketet för att nämna önskemål från kund.

För att du ska passa in i gruppen och som person så ses det som en självklarhet att du har ett positivt tankesätt och är serviceinriktad. Du har ett tankesätt som speglar ”laget före jaget” och ser till att ditt arbete blir slutfört på ett korrekt sätt inom tidsramen.


Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat bemanning - & rekryteringsföretag. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster.

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 september 2022
  • Ansök senast: 14 oktober 2022

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024