Dansktalande kundtjänstmedarbetare

Arbetsbeskrivning

Releasy Customer Management AB tillhandahåller tjänster inom Contact Center, både ingående kundtjänst och utgående kundkontakter. Releasy har idag verksamhet i Linköping, Skövde och Borlänge, samt kontor i Stockholm och är ett av de ledande företagen i branschen. Våra kunder är stora bolag med fokus på att skapa värde i kunddialogen inom en rad branscher, bland annat media, telecom, energi, bank, resor mfl.Arbetsuppgifter:
Vi söker nu kundtjänstmedarbetare till vår kontor i Linköping. Vi utökar våra befintliga uppdrag och behöver rekrytera personal som har goda kunskaper i Svenska språket samt Danska i tal och skrift. Arbetsuppgifterna är att hantera frågor som kommer in till kundtjänsten från våra uppdragsgivares kunder. Frågorna kommer i huvudsak in via telefon men även via mail. Våra uppdragsgivare är stora etablerade företag inom flera branscher såsom bank, resor, media och telecom.

Personliga egenskaper:
Du har stort intresse för kundkontakt och service. Vi tror också att du är effektiv, noggrann och resultatorienterad. Flexibilitet är viktigt för oss då vi arbetar i en miljö där det händer mycket.

Kvalifikationer:
Du har minst gymnasiekompetens och gärna erfarenhet från kundservice/kundtjänst sedan innan. Du hanterar svenska och danska språket flytande i tal och skrift. Meriterande är även om du har erfarenhet från arbete på bank, resor och media.

Vi erbjuder:
Anställning med start i mitten på augusti. Grundutbildning där du får lära dig allt om arbetet i en kundtjänst du får även en kundspecifik utbildning där vi går in djupare in i det uppdrag du ska arbeta med. Timlön enligt unionens avtal, för anställningen gäller kollektivavtal mellan Unionen och Releasy Customer Management AB, samt aktuella lokala bestämmelser. Arbetet utförs från vårt kontor i Mjärdevi i Linköping. Arbetstiderna är mellan 06:00-22:00 måndag-söndag.

För information om tjänsten är du välkommen att maila anneli.nahdin@releasy.se


Din ansökan vill vi ha snarast, dock senast den 5 augusti.

Intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista datum för ansökan. Du ansöker om tjänsten genom att registrera dig på vår hemsida. www.releasy.se. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.

Besök oss på facebook www.facebook.com/ReleasyAB och twitter@ReleasyAB.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Ej specificerat , Deltid , Tidsbegränsad anställning
  • Publicerat: 27 juni 2013

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


Vi söker en bankrådgivare privat till Västervik

21 augusti 2010

12 maj 2010

Bankkassör

28 april 2010

Bankkassör

24 augusti 2010