OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi är ett postorderföretag som marknadsför och säljer smycken, kosmetik, rakprodukter mm.
Gillar du att jobba med telefonen som arbetsredskap och är duktig på danska?
Vi söker nu en dansktalande person som är glad och positiv med team- och servicekänsla som vill jobba hos oss på vår kundtjänstavdelning i Täby.
Arbetsuppgifterna innebär att hjälpa våra danska kunder tillrätta med deras frågor och ge service per telefon inom våra klubbars produktområden.
Arbetslivserfarenhet: Ett krav är att du är dansktalande alternativt har bott i Danmark och därmed har en mycket god förståelse för det danska språket (även olika dialekter). Det ses som en stor fördel om du har erfarenhet av arbete med registrering/kundservice samt har telefonvana, då arbetet innebär kontakter med kunder via telefon dagligen.
Personliga egenskaper: Arbetet innebär stundtals hög arbetsbelastning och högt tempo. Du är utåt riktad, social, service minded och kundfokuserad i ditt sätt! Dessutom är du snabb och noggrann i arbetet. Du tycker att det är roligt att jobba och ha kontakt med kunder och vill alltid göra ditt bästa! Din administrativa förmåga är mycket god.
Vi arbetar måndag-torsdag 08:15-17:00, fredag 08:15-16:00, inget helgarbete! Tjänsten är på heltid.
Vi kommer att hantera intervjuer löpande, vilket kan innebära att tjänsten är tillsatt innan annonstiden har gått ut.
Ansökan
Skicka gärna ditt CV + en kort presentation av dig själv till epost: susanne.holmlund@silverhuset.se
Sista ansökningsdag 2014-08-30.