Dansktalande kundtjänstmedarbetare till H&M

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på en inspirerande, fartfylld och spännande arbetsplats som lever i en ständigt föränderlig miljö? Då skall du söka tjänsten som kundservicesupport till ett av världens största modeföretag inom detaljhandeln!

Din arbetsdag som kundservicemedarbetare

H&M är ett globalt företag med tusentals butiker runt om i hela världen. Din huvuduppgift är att se till att H&M är kundens första val, genom att erbjuda den bästa möjliga kundservice när det handlar om telefonsamtal och e-post. Du kommer att besvara deras kunder när de har frågor om sina beställningar, leveranser, betalningar eller andra frågor om deras online shopping eller frågor relaterade till butiken. Med hjälp av dina tidigare erfarenheter inom kundservice kommer du på ett övertygande sätt att marknadsföra produkterna, arbeta med merförsäljning och lösa kunders problem vid första samtalet. Hos H&M kan vi erbjuda ett uppdrag där varje dag är ett äventyr, där bara du själv sätter gränserna för dina karriärmöjligheter och där din personliga tillväxt och utveckling är lika viktig som vår verksamhet.

Dina arbetsuppgifter kommer att innebära:

-          ordermottagning
-          hantera kundklagomål med intresse och omsorg
-          återkoppla kundernas åsikter till resten av organisationen
-          ständigt förbättra befintliga processer genom att prova nya sätt att arbeta
-          guida kunden genom samtalet.

Tjänsten är på deltid, så arbetet är ett utmärkt alternativ för dig som studerar/har en annan huvudsaklig sysselsättning. Dina arbetstider kommer att variera vecka till vecka. Uppdraget startar omgående och pågår löpande. Du kommer att få en anställning i Adeccos konsultverksamhet och hyras ut till H&M.

Vem trivs är?
Vi tror att du är en försäljningsinriktad, social, öppen, kommunikativ och ambitiös lagspelare full av driv och optimism. Dina personliga egenskaper inkluderar:

-          flytande danska, i både tal och skrift
-          att du är noggrann i ditt arbete
-          är strukturerad
-          tar initiativ och hittar information om du behöver det
-          är en lagspelare men också bekväm med att arbeta självständigt
-          klarar hög arbetsbelastning
-          att du är en god förebild som lever upp till H&Ms värderingar.

 Känner du igen dig och tror att detta är ditt nästa steg i karriären? Sök uppdraget redan idag!

Vad erbjuder Adecco?
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig nedan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 3 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • enligt ö.k
  • Deltid Deltid
  • Publicerat: 19 augusti 2015

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024