Dansktalande kundtjänstmedarbetare till Visutech!

Arbetsbeskrivning

Är du en dansktalande person som trivs med att jobba nära kunder och har vana av serviceyrket sedan tidigare? Ser du dig även som en mångsidig problemlösare? Nu söker vi en kundtjänstmedarbetare till Visutech, ett Print-On-Demand företag, som kommer att jobba med allt från att hjälpa kunder att göra felanmälningar till att logistikplanera.

OM TJÄNSTEN
Academic Work söker för Visutechs räkning en kundtjänstmedarbetare.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos Visutech.

Som konsult på Academic Work erbjuds du:


* Kollektivavtal: Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
* Dedikerad konsultchef: Som anställd på Academic Work får du alltid en ansvarig konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Konsultchefens uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


ARBETSUPPGIFTER
Som kundtjänstmedarbetare kommer du att ha ansvar för ett antal av Visutechs kunder. Din arbetsdag kommer att bestå av att bland annat hjälpa dessa med att göra felanmälningar samt bokningar. Du kommer att hantera både akut och planerad service, exempelvis genom att planera teknikernas tid på fältet samt viss logistik.

Utöver detta kommer du även att beställa reservdelar och jobba med uppföljningsarbete; exempelvis av utskick till kund och teknikerna. Du kommer även att agera säljstöd samt uppdatera Visutechs CRM-system Jeeves.

VI SÖKER DIG SOM
Talar och skriver flytande danska, svenska och engelska samt har tidigare erfarenhet av liknande tjänster, antingen inom kundservice eller inom logistik. Som kundtjänstmedarbetare kommer du att arbeta nära det som är själva hjärtat på Visutech; kunderna. Därför är det viktigt att du har god vana av servicebranschen samt trivs i en social roll. Du har även goda engelskakunskaper i både tal och skrift, vilket behövs för att kunna kommunicera med bland annat företagets leverantörer.

Som person är du serviceminded ut i fingerspetsarna. Du sätter kunden främst och har starkt problemlösningsfokus. När tiden är knapp och tempot högt är det viktigt att du är duktig på att ta egna initiativ och vågar fatta dina egna beslut snabbt. Vidare är det viktigt att du är van vid att prioritera och organisera upp ditt arbete, för att inget ska hamna mellan stolarna. Du är en noggrann person och har tydligt affärsfokus. Du är en person som ser till att följa upp dina kunder, få dem att känna sig sedda och gör rätt från början.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail gbg02@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Nu kan du också söka jobbet via mobilen eller surfplattan.

START: Omgående

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, tillsvidare

UPPSKATTAD ARBETSTID: 08.00-17.00

PLATS: Göteborg

URVAL: Sker löpande.

Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.

SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN

När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner och samtycker du till att Academic Work behandlar dina personuppgifter enligt Personuppgiftslagen. Läs mer under vår PuL-sida.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Visutech är ett företag som arbetar med konceptet Print-On-Demand. Företaget har ett starkt kundfokus och jobbar med att ta fram skräddarsydda lösningar inom grafik och bild för sina kunder.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Enligt avtal
  • Tillsvidare 8-17
  • Publicerat: 30 augusti 2014

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

Back office agent Fråga BAUHAUS- Heltid Säsong

19 april 2024