Dansktalande receptionist, rekryteringsuppdrag

Arbetsbeskrivning

För anställning hos vår kund söker vi en danskatalande receptionist.Arbetsplatsen är i Skärholmen. Kunden är en internationell aktör inom hemelektronik. Receptionen bemannnas av två personer. Arbetsbeskrivning: Tjänsten innebär att du arbetar i receptionen måndag - fredag, 08.30 - 17.00.Du kommer att ta emot samtal och besökare.Du hanterar mail (inklusive digitala fakturor), postorder/bud, konferens förberedning, framtagande av passerkort, avtalshantering såsom leasing av bilar, beställning av kontorsmaterial och övrig administration.Du håller ordning och reda i kök och andra utrymmen och du har hand om reseräkningar för Managing Director. Krav på dig som person: Ett absolut krav är att du talar och förstår danska och engelska.Du bör sedan tidigare ha erfarenhet av att arbeta i en reception.Du är representativ, engagerad och har en positiv attityd till ditt arbete.Du måste vara en person som sätter kunden i fokus.Märk din ansökan "Receptionist Skärholmen".Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AVANZERA BEMANNING
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 december 2010
  • Ansök senast: 3 januari 2011

Liknande jobb


Sommarjobba som agent!

Sommarjobba som agent!

14 maj 2024

6 maj 2024

Kundkommunikatör till Coor i Borlänge

Kundkommunikatör till Coor i Borlänge

3 maj 2024

2 maj 2024